Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vil nogen se, hvad andre tager billeder af~
Fra : Webmaster - WWW.VILD~

Dato : 27-07-03 15:45

Jeg har lige fgundet alle tiders sted til upload af billeder. Her kan man
fremvise sine billeder taget fra ferien, få kritik af dette osv.
Der er solnedgange, landskabsbilleder, billeder af Danmark og meget mere.

Et Kig værd!

Synes bare lige I skulle vide det......

VH.
Musmus

Fra : Thomas D

Dato : 27-07-03 15:49

Webmaster - WWW.VILDUSE.DK wrote:
> [...]
> man fremvise sine billeder taget fra ferien, få kritik af dette osv.
> Der er solnedgange, landskabsbilleder, billeder af Danmark og meget

Hmm det var da rart at vide at du har fundet sådan et sted.
Måske ville det være endnu mere rart hvis du osse gad skrive adressen?

Thomas D
Musikere tjener penge på ulovligt kopieret software.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-07-03 16:00

Sun, 27 Jul 2003 16:49:28 +0200, skrev Thomas D:

>Hmm det var da rart at vide at du har fundet sådan et sted.
>Måske ville det være endnu mere rart hvis du osse gad skrive adressen?

Det skulle vel være oplagt: www.vilduse.dk
Han har ikke bare fundet ved det en tilfældighed, som det fremgår af
headeren (uddrag):

From: "Webmaster - WWW.VILDUSE.DK" <mickey@stuff4you.dk(fjern key)>
Newsgroups: dk.fritid.foto
Subject: Vil nogen se, hvad andre tager billeder af?
--

Fint nok at han gør opmærksom på siden, men det er lidt klamt at han
vil foregøgle os, at han bare sådan lige snublede over denne nye side.

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 27-07-03 16:07

On Sun, 27 Jul 2003 16:45:18 +0200, Webmaster - WWW.VILDUSE.DKfjern key
wrote:

> [...]
> fremvise sine billeder taget fra ferien, få kritik af dette osv.
> Der er solnedgange, landskabsbilleder, billeder af Danmark og meget mere.

Har du "lige" fundet denne side?
Prøv lige selv at se hvad der står i dit afsenderfelt - der er en hel
del der tyder på det rent faktisk er din egen side og at indlægget
derfor måske nok kunne betragtes som kommerciel reklame, hvilket ikke er
velset!

--
/Jesper
OBS: Erstart invalid med dk ved direkte svar!

Fra : Peter Andersen

Dato : 27-07-03 17:51

> [...]
> man fremvise sine billeder taget fra ferien, få kritik af dette osv.
> Der er solnedgange, landskabsbilleder, billeder af Danmark og meget

Hehehe, det er vist lidt stavefejl der skal rettes....."Din ynglingsblomst"
Hihi

--
Vh. Peter Andersen