Streaming radio på 3650 :)
Fra : Ebbe

Dato : 27-07-03 13:56

Jeg har fundet ud af, hvordan man streamer noget i RealOne på 3650 :D
Man skal bruge en ny forbindelse: Den samme som man bruger til
almindelig GPRS wap, dog skal adgangspunktet ændres til "internet"(med
små bogstaver). Nu kan man høre f.eks.:
rtsp://real-live-a1.ginger.com/encoder/groove

Held og lykke
Ebbe

Fra : Kenneth Felber

Dato : 27-07-03 21:06

Ebbe wrote:
> [...]
> små bogstaver). Nu kan man høre f.eks.:
> rtsp://real-live-a1.ginger.com/encoder/groove

smart, men det er så begrænset hvor meget man vil bruge det da man så er
logget på GPRS nettet, og det koster manga penga....

Kenny

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 27-07-03 22:06

"Ebbe" <ebbe@skummerDOTcom> wrote in message
> [...]
> små bogstaver). Nu kan man høre f.eks.:
> rtsp://real-live-a1.ginger.com/encoder/groove

PAS PÅ DIN TELEFON REGNING......

Og ja, det er med fuldt overlæg at jeg råbte..

\MK

Fra : Ebbe

Dato : 27-07-03 22:20

Morten Klostergaard wrote:
> "Ebbe" <ebbe@skummerDOTcom> wrote in message

> PAS PÅ DIN TELEFON REGNING......

Hehe. Det jo gratis med telmore lige nu ;D

Ebbe