Operatørlogo på Nokia 6310 ?
Fra : TDN

Dato : 27-07-03 13:51

Hej !

Kan det passe at jeg ikke kan ændre opratørlogo på min Nokia 6310.

Jeg henter det ved Tele2mobil i deres Tele2menu og det kommer fint frem som
SMS. Jeg skal vælge at gemme det og har prøvet både i arkiv og skabelon uden
held.

Ifølge FAQ skulle det virke når jeg gemmer det.

Er der noget jeg har overset ?

Mvh
Thomas

Fra : Betahelix

Dato : 27-07-03 14:25

"TDN" <thomas.d.nielsen@REMOVETHISstofanet.dk> wrote in message
> [...]
uden
> held.
>
> Ifølge FAQ skulle det virke når jeg gemmer det.

bruger du logo'et til den rigtige operatør?

Fra : TDN

Dato : 27-07-03 15:15

"Betahelix" <rkarmark@(no spam)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "TDN" <thomas.d.nielsen@REMOVETHISstofanet.dk> wrote in message

> som
> uden

> bruger du logo'et til den rigtige operatør?

Øh, jeg har ikke prøvet dette før, men der står Sonofon nu (har lige skiftet
til Tele2mobil men de bruger Sonofons net og derfor står der Sonofon i
displayet).

Jeg ønsker at skifte "Sonofon" ud med et logo jeg kan finde på Tele2mobil´s
hjemmesiden.

Kan det lade sig gøre på min 6310 ?

Jeg har kigget i manualen til 6310'eren men kan ikke finde noget om ændring
af operatørlogo til et andet logo...

Mvh
Thomas