MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Farve problemer
Fra : Michael Nielsen

Dato : 27-07-03 13:09

Hej, ungerne har brugt Pc'en .... og nu er den røde farve forsvundet !! Har
prøvet at rode men kan ikke hitte fejlen, nogle der kan hjælpe ??
Skærm: SyncMaster 753df
Kort: Rage 128 Pro
Driver: ATI

Michael

Fra : Michael Nielsen

Dato : 27-07-03 13:14

Nåår ja, styresystem: win XP Pro

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 27-07-03 13:20

On Sun, 27 Jul 2003 14:13:56 +0200, "Michael Nielsen"
<**michael@nielsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Nåår ja, styresystem: win XP Pro

Stikket til skærmen gået løs?

--

/Dan MOrtensen
www.webgaden.dk

Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted
listme@listme.dsbl.org
Don't use my email - your mail server will be blacklisted.

Fra : Fynbo

Dato : 27-07-03 14:43

et sted er der noget der hedder noget lign. " Color correction hvis du
højreklikker på skrivebordet/egenskaber/indstillinger/advanceret....Eller
noget lign. det...

Fynbo

Fra : Michael Nielsen

Dato : 27-07-03 19:38

Ja da.. alt det bøvl og så var det bare stikket....Tak til Dan

Michael

Fra : KsNa

Dato : 27-07-03 20:44

"Michael Nielsen" <**michael@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Ja da.. alt det bøvl og så var det bare stikket....Tak til Dan

> [...]

Husk nu at give ungerne en undskyldning, de har sikkert skulle stå for skud
pga. fejlen.

Mvh.
Kim

Fra : Michael Nielsen

Dato : 27-07-03 22:26

Nææhh nej, min Pc er rimelig "pillefri" så ingen er under "ops" for
pilleri....

Michael

Fra : Leo E

Dato : 27-07-03 18:21

"Michael Nielsen" <**michael@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in message news:<3f23c0df$0$48895$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> Hej, ungerne har brugt Pc'en .... og nu er den røde farve forsvundet !! Har
> prøvet at rode men kan ikke hitte fejlen, nogle der kan hjælpe ??
> [...]

Forsvundet hvorfra?
Leo