wordperfect?
Fra : Lone Koefoed

Dato : 27-07-03 11:49

Hej Alle

Ja, så sidder jeg der igen. Med en wordpefect-fil, som jeg gerne vil
læse. Kender kun til wordperfect2word, som man kan bruge, men den koster
penge, og jeg skal kun se dette dokument. Kan se, at Corel engang havde
en wordperfect-viewer, men den har de ikke mere.
Til gengæld kan man downloade en trialversion - til pc.

Hjælp.

Er der nogen, der har en idé til, hvad jeg kan gøre?
Er der nogen, der tilfældigvis ligger inde med Corels wordperfect-viewer
(til mac eller windåse)?

Dokumentet, jeg skal se, indeholder en tabel med flere kolonner, og jeg
tror, at den word-udgave, jeg ahr, har lavet rod i den, og vil derfor
gerne se originalen. Ejeren af dokumentet er på ferie, så jeg kan ikke
få hjælp der. Hvis ikke det kan være anderledes, må jeg vente i 14 dage
med at se dokumentet, men hvis nu nogen vidste noget etc.

mvh
Lone

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 27-07-03 13:20

Lone Koefoed <karotte@mac.com> wrote:

> [...]
>
> Er der nogen, der har en idé til, hvad jeg kan gøre?
> Er der nogen, der tilfældigvis ligger inde med Corels wordperfect-viewer

Hvad med at prøve wordperfect ? Det er et par år siden, at det udgik af
Corels mac sortiment, men den sidste verson blev lagt ud til fri
download. Det kører selvfølgelig ikke OS X, men skulle køre under
classic.

mvh.
Kaj.

P.S. Den kan findes her:
<http://acmfiles.csusb.edu/corel/wpmac.html>

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 27-07-03 15:31

Hej Lone

Hvis du har MacLinkPlus, så kan den oversætte tilen til fx. Word 987/2001
formatet. - Nu skriver du ikke hvilken WordPerfect ver., der er brugt, om
det er Mac eller Windows versionen. Men har du Word 98 eller 2001 til Mac,
så er der en mulighed for, at du kan 'importere' Wpfct filen direkte ind i
Word.

Kan du ikke det, må du meget gerne pakke filen med DropStuff og sende den
til mig, så skal jeg konvertere den til næsten hvilken TB version, du måtte
ønske. - Jeg har mere end 50 forskellige tekstbehandlingsprogrammer - både
nye og gamle.

Jeg har også både WordPerfect 3.0 og Corel WordPerfect 3.5 til Mac, så hvis
du vil have dem, så kontakt mig bare off-list.

mvh. Erik Richard

Fra : Henrik Mehlsen

Dato : 27-07-03 18:32

Hej du
Prøv Ragtime.de
Hilsen HM

Fra : Robert J. Widenmann

Dato : 27-07-03 23:50

> [...]

> få hjælp der. Hvis ikke det kan være anderledes, må jeg vente i 14 dage
> med at se dokumentet, men hvis nu nogen vidste noget etc.

Prøv WP-L@r8ix.com. som er WordPerfects Mac-forum. Dér vil du finde
eksperter, der kan svare på et hvilket som helst spørgsmål angående
WordPerfect 3.5eß, som programmet nu hedder. Du kan i øvrigt også sende
dokumentet til mig, da jeg har Macink og kan konvertere til de fleste
andre tekstbehandlingsprogrammer.

I øvrigt er WP et efter min mening meget bedre program end MSWord. Jeg
bruger det på 9.2.2 og mener at det også kan anvendes sammen med OS X.
--
MVH, Bob
To reply by email, substitute maribob for merrybob.