Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik ønskes.
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 27-07-03 11:22

Kritik ønskes af

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=35885

+ de 2 extra billeder der er.

Da jeg har forsøgt at fokusere lidt på øjnene og sutten, har jeg
beskåret billederne kraftigt. Så egentlige portræt billeder er det vel
ikke.

--
Mvh. Brain, øhh Brian.

http://www.patricia-brinch.dk og http://www.Zelinski.dk

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 27-07-03 12:32

Hej Brian,

> Da jeg har forsøgt at fokusere lidt på øjnene og sutten, har jeg
> beskåret billederne kraftigt. Så egentlige portræt billeder er det vel
> ikke.

Billederne kunne have været rigtig gode, men jeg synes det er synd, at hele
sutten ikke er med. Det er ligesom der mangler noget essentiel i billedet og
det ødelægger desværre helhedsindtrykket efter min mening.

Kan du ikke uploade nogle af billederne, hvor man får hele sutten med?

/Glenn
(Remove "REMOVETHIS" in the end of my e-mail to reply.)

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 27-07-03 12:54

Hej Glenn.

>Kan du ikke uploade nogle af billederne, hvor man får hele sutten med?

Jeg har nu uploaded 2 exstra billeder. Her er der mere med.

Tak for kritikken.

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 27-07-03 13:24

Hej igen Brian,

> Jeg har nu uploaded 2 exstra billeder. Her er der mere med.
>
> Tak for kritikken.

Link:
http://www.fotokritik.dk/visstort.html?pic=35885-4

Det synes jeg er meget bedre . Nu er billedet lige som det skal være, men
det er selvfølgelig min mening.

Fra : max

Dato : 27-07-03 14:32

> [...]
> http://www.fotokritik.dk/visstort.html?pic=35885-4
>
> Det synes jeg er meget bedre . Nu er billedet lige som det skal være, men

Det er stadig for hårdt beskåret, desuden ser det en lidt kedelig
belysning (flash.?), prøv at flyt hen i vindueskarmen det gir tit et
flot lys så ansigtet får lidt mere form, lidt mere baggrund af rummet
kan være med til at gi' stemning.. Rammen overdøver billedet, det
er du sikkert også godt klar over, keep it simple..)-max-