Love Shop - interessant september tour
Fra : Stampe

Dato : 27-07-03 10:25

Love Shop har en spændende september tour på trapperne:
Mandag d. 15. september Stengade 30, København N
Tirsdag d. 16. september Rust, København N
Onsdag d. 17. september Loppen, Christiania
Torsdag d. 18. september Lille Vega, København V
Fredag d. 19. september Park, København Ø
Lørdag d. 20. september Pumpehuset, København K

Jeg kan ikke finde andet end datoer og steder på deres hjemmeside men
det ville være rart at vide om de har planer om at variere setlisten
kraftigt fra aften til aften eller om 90% vil være gengangere hver
aften. Det ville være en god lejlighed til at lufte gamle klassikere
og sjældne/aldrig spillede numre.

Fra : Jakob T. Eriksen

Dato : 27-07-03 11:21

"Stampe" <nogood@tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kraftigt fra aften til aften eller om 90% vil være gengangere hver
> aften. Det ville være en god lejlighed til at lufte gamle klassikere

Jeg læste et interview for nylig hvor de sagde at de havde tænkt sig at
variere setlisterne ret meget - fx et poppet show på Rust og en mere rocket
koncert på Stengade, men jeg kan sevfølgelig ikke huske hvor det var jeg
læste det.

Fra : Hektor

Dato : 28-07-03 13:21

"Jakob T. Eriksen" <jte@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
rocket
> koncert på Stengade, men jeg kan sevfølgelig ikke huske hvor det var jeg

Jeg læste det selvsamme i månedens Gaffa !

Mvh
Hektor

Fra : Peter G

Dato : 28-07-03 21:43

Jakob T. Eriksen skrev:

> [...]
> at variere setlisterne ret meget - fx et poppet show på Rust og en
> mere rocket koncert på Stengade, men jeg kan sevfølgelig ikke huske

Deres hjemmeside eller Gaffa gætter jeg på.

Oh fuck. September bliver en dyr måned.

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : Benny B. Jensen

Dato : 27-07-03 12:35

Og så kan man jo se dem gratis på næste lørdag :)
http://www.aub.dk/bfmb/grupper/somfest/
Mvh. Benny

Fra : Peter Theglev

Dato : 28-07-03 12:34

Benny B. Jensen wrote:
> Og så kan man jo se dem gratis på næste lørdag :)
> http://www.aub.dk/bfmb/grupper/somfest/
> Mvh. Benny
>
> "Stampe" <nogood@tele.dk> wrote in message

hmmm - dødt link?
Er det Morbærhavens sommerfest? Kan man komme ind, hvis man ikke bor
dernede?

PEter

Fra : Troels

Dato : 28-07-03 13:55

> hmmm - dødt link?
> Er det Morbærhavens sommerfest? Kan man komme ind, hvis man ikke bor
> dernede?

http://sommerfest.aub.dk/

/Troels

--
http://liveguiden.h4f.dk/
- En oversigt over live-udsendelser i TV og radio