Sony Ericsson T310
Fra : Nero-Wolfe

Dato : 27-07-03 09:57

Sony Ericsson T310
er der intilligent ordbog i den har ikke kunnet finde det nogen steder
Nero

Fra : Mads

Dato : 27-07-03 10:04

"Nero-Wolfe" <Nero-Wolfe@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Sony Ericsson T310
> er der intilligent ordbog i den har ikke kunnet finde det nogen steder
> Nero

Ja den har Ericsson´s egen T9 ordbog..

Hilsen Mads !

Fra : jens skov

Dato : 27-07-03 10:37

..... og den er skidt! Har kun prøvet den engang på en R800 og den var
absolut ikke god!!! Hvorfor har de egentlig begyndt at placere deres egne
ordbøger i, når de i T65 har købt Nokias???!!!-som fungere helt i TOP!!!

Hilsen Sif

Fra : jens skov

Dato : 27-07-03 10:49

Ups... den hedder vist R600 !!!

Fra : Tony

Dato : 27-07-03 11:00

"jens skov" <skov99@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Ups... den hedder vist R600 !!!

Det forklarer din opfattelse - R600 har ikke T9 men PTI.

Tony

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 27-07-03 14:01

"jens skov" <skov99@tdcadsl.dk> skrev i melding
> Ups... den hedder vist R600 !!!

Ja, det ble med R600. De skjønte at Ezytext ikke var det rette. Både brukere
og testere vendte tommelen ned. Dermed var det tilbake til T9, som f.eks i
T200.

Tror Ezytext er utsprunget fra de behov til ordbok man trenger når man
bruker skrifttegn, som f.eks de kinesiske.

Mvh,

Fra : Per Olsen

Dato : 27-07-03 12:46

> [...]
> ordbøger i, når de i T65 har købt Nokias???!!!-som fungere helt i TOP!!!

Det er altså ikke Nokia der ejer T9, de har købt en licens.
T9 Ejes af et firma der hedder Tegic Communications
som er en del af America Online.

T9 ordbogen i T310 fungerer faktisk rigtig godt.
Man kan slå den til og fra under brug ved at
holde knappen '* a/A' nede et ½ sek.

Pe®=s1
T310

Fra : Christian Poulsen

Dato : 27-07-03 13:00

> T9 ordbogen i T310 fungerer faktisk rigtig godt.

Ja.

I modsætning til tidligere SonyEricsson telefoner, så virker T9
ganske glimrende i både T310 og T610. Den er næsten på højde med
Nokias. Jeg havde hvert i fald ingen problemer med at omstille mig
til T610 efter at jeg altid har brugt Nokia.

Fra : John K

Dato : 27-07-03 23:57

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nokias. Jeg havde hvert i fald ingen problemer med at omstille mig
> til T610 efter at jeg altid har brugt Nokia.

Jeg vil endda sige at den i T610 overgår Nokia's - den bliver nemlig ikke
slået til i tide og utide, fordi man skifter for mange gange mellem store og
små bogstaver

Mvh

John

Fra : Søren Christensen

Dato : 27-07-03 11:41

"Nero-Wolfe" <Nero-Wolfe@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Sony Ericsson T310
> er der intilligent ordbog i den har ikke kunnet finde det nogen steder
> Nero

Har oplevet det med en T310 at T9 ordbogen manglede.
Den kom frem ved at "Nulstil alt"

Venligst

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 27-07-03 18:06

tak for svarrene nogen der ved hvor man kan købe den billigst ikke med
telia xpress