Link åbner 2 sider på en gang...
Fra : Lars

Dato : 27-07-03 08:24

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med et script som får et link til
at åbne 2 sider på en gang? En side skal åbne i "main rammen" og
den anden skal åbne i "menuen". Jeg bruger normalt denne kode til
enkelte "åbninger", men kan ikke lige få det til at virke med 2:

target="main"><font face="garamond"

Nogen der kan hjælpe med en smart kode?

Venlig hilsen og på forhånd tak
Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : René Poulsen

Dato : 27-07-03 12:14

Lars wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> den anden skal åbne i "menuen". Jeg bruger normalt denne kode til
> enkelte "åbninger", men kan ikke lige få det til at virke med 2:

Hejsa!!! Kig lidt længere tilbage i tiden! - Den 23-07 skrev Anders
Aalykke på denne side næsten det samme sprøgsmål og fik et godt svar

/René