Forskellige Ghost Recon pakker?
Fra : John Doe

Dato : 26-07-03 23:17

Halløj

Sidder lige og søger på www.spilpriser.dk efter Tom Clancys: Ghost Recon.

Men der er rigtig mange forskellige. hvad er forskellen på Ghost Recon -
Complete Pack, Ghost Recon - Gold Edition, Ghost Recon Collectors Pack og så
den oprindelige Tom Clansy - Ghost Recon? jeg går ud fra at det hænger
sammen med, hvad der er af forskellige ekstra missioner og den slags. Men
prisen svinger fra 129 til 399,-... Så hvor meget får jeg for pengene?

John

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-03 08:48

> [...]

> sammen med, hvad der er af forskellige ekstra missioner og den slags. Men
> prisen svinger fra 129 til 399,-... Så hvor meget får jeg for pengene?

Spillets hjemmeside: http://www.ghostrecon.com/

Her er der vist mulighed for at få detaljeret info om alle spillen!

--
MVH,
Tommy Jensen

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 27-07-03 10:23

Du bør mindst købe en pakke med det originale spil samt de 2 officielle
mission packs (Desert Siege og Island Thunder).... De giver så meget til
spillet, og bruges af næsten alle der spiller det online (så man skal mindst
have dem for at spille der).... Nogle af pakkerne du nævner derudover
indeholder en masse gejl (Badges, hint-bøger, mv..... ), så det er op til
dig om du kan lide sådan noget, men det er ikke vigtigt for spillet imho.

NB. For at spille online skal du også med stor sansynlighed også have et par
mods. Disse er selvfølgelig gratis, men er som regel ret store (50-150mb).

Du bør nok anskaffe dig følgende mods inden du går online

- DAGMR 48 (39MB)
- HX4: Fort Chaos+ (29MB)
[http://www.speakeasy.org/~starr00/starraudio/gr/hx4.html]
- Frostbite (148MB) [http://www.tacticalgames.net/frostbite]

Mods til GR kan være svære at finde på nettet, men prøv de links jeg har
skrevet med, samt denne side: http://www.theplatoon.com/

/mvh
SA-DK_Defcon (SA-DK Clanen .... Se http://www.rwj.dk/sa-dk for mere)