Beautiful Girls - hehe
Fra : enlight

Dato : 26-07-03 23:14

Den film har de fleste og mest fantastiske quote-værdige scener

Først er der Paul's hysterisk morsomme kommentar til at Willie er
småforelsket i den 13 årige Marty (Natalie Portman)

"Hey, im not judging you - If she can cut her own meat, she's fair game"

Senere, Willie står og og taler med Marty:

Marty:"I saw your girlfriend.... She's really pretty."
Willie:"...She's not as pretty as you !"
Marty:" She got that boob thing going for her, though."
Willie:"Yeah... and she can watch R- Rated movies"

hehehehe.... Gad godt møde manuskriptforfatteren til den film

Hrm, måtte bare lige dele to af de bedste Hvilke websites er de
bedste til at finde quotes på ? Der er et par stykker jeg ikke kan huske
ordret. (bare rolig, jeg skal nok spare jer for dem

------------
enlight

Fra : Tenzel Kim

Dato : 26-07-03 23:32

Nåede desværre kun at se den sidste halve time af filmen men den så
ganske god ud. Surt at der absolut intet extra-materiale er på DVD'en.
Må hellere se om den kan findes billigt et eller andet sted.

Tenz.

Fra : enlight

Dato : 27-07-03 00:42

Tenzel Kim wrote:
> [...]
> ganske god ud. Surt at der absolut intet extra-materiale er på DVD'en.
> Må hellere se om den kan findes billigt et eller andet sted.

Du redder min dag hvis du fortæller mig hvor du har fundet DVD'en ?!?!?

Uha, jeg håber jeg kan hente den et eller andet sted i Århus, den
mangler dænundenlyneme i samlingen

--------------
enlight

Fra : Thomas Ærvold Bjerr~

Dato : 27-07-03 08:55

> Du redder min dag hvis du fortæller mig hvor du har fundet DVD'en ?!?!?
>
> Uha, jeg håber jeg kan hente den et eller andet sted i Århus, den
> mangler dænundenlyneme i samlingen

Du kan købe den for 5,99£ (billigt) hos CD WOW:
http://www6.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=5211
Ellers koster den mellem 13 og 16 £ andre steder jeg har kigget. Den er godt
nok ikke med danske undertekster, men tvivler på om den overhovedet er
udgivet herhjemme. Jeg skal i hvert fald have den.

Hilsen Thomas

Fra : Anders Houmark

Dato : 27-07-03 00:02

enlight wrote:
> Den film har de fleste og mest fantastiske quote-værdige scener
>
> Først er der Paul's hysterisk morsomme kommentar til at Willie er
> småforelsket i den 13 årige Marty (Natalie Portman)

Hun gjorde det jo meget godt den gode Natalie.. Og sød er hun jo altid :)

[klip 2 quotes]

Ja de er fine ..

http://us.imdb.com/Sections/Quotes/

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : enlight

Dato : 27-07-03 00:44

Anders Houmark wrote:

> Hun gjorde det jo meget godt den gode Natalie.. Og sød er hun jo altid :)

Natalie er en meget meget god skuespiller for at sige det mildt. Hende
kunne jeg godt gå hen og blive forelsket i - Altså ikke i Leon og
Beautiful Girls, men nu her, hehe

> [klip 2 quotes]
>
> Ja de er fine ..

> http://us.imdb.com/Sections/Quotes/

[slår_mig_selv_hårdt_med_jernstang.wav]

Selvfølgelig.

> --
> Anders Houmark
> www.AndersH.dk
> Hvis man leger med tis,
> brænder man i sengen!
Var det derfor det der Bordel brændte ?

-------------
enlight

Fra : Anders Houmark

Dato : 27-07-03 13:24

enlight wrote:

> Var det derfor det der Bordel brændte ?

hmm det aner jeg ikke :)

Fra : Jakob Høppermann

Dato : 27-07-03 07:54

Jeg har skrevet det engang før!

Paul's fede quote:

"A beautiful girl can make you dizzy, like you've been drinking jack and
coke all morning. She can make you feel high, full of the single greatest
commodity known to man - promise. Promise of a better day. Promise of a
greater hope. promise of a new tomorrow. This particular aura can be found
in the gait of a beautiful girl. In her smile, in her soul, the way she
makes every rotten little thing about life seem like it's going to be
okay."

--
Best regards - Med venlig hilsen
Jakob Hoppermann - Jakob Høppermann

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 27-07-03 16:33

"Jakob Høppermann" <iVER_uRT@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> in the gait of a beautiful girl. In her smile, in her soul, the way she
> makes every rotten little thing about life seem like it's going to be

FED quote!

Ret nedtur jeg missede det.... :(

Men pyt, dette årti må være "The age of Reruns" på dansk tv, så jeg får nok
chancen igen.

Fra : enlight

Dato : 27-07-03 17:05

Ronny Nielsen wrote:

> FED quote!
>
> Ret nedtur jeg missede det.... :(
>
> Men pyt, dette årti må være "The age of Reruns" på dansk tv, så jeg får nok
> chancen igen.

Hvad snakker du om ? Det er da mindst.... hrmmm... tre måneder siden den
sidst var på en dansk kanal

Fra : enlight

Dato : 27-07-03 17:09

Jakob Høppermann wrote:
> [...]
> in the gait of a beautiful girl. In her smile, in her soul, the way she
> makes every rotten little thing about life seem like it's going to be

Jeps, den er fed. Men den får altså lige en ekstra dimension af at det
netop er Paul der kommer med det, midt i en diskussion om at han har
tapeseret sit værelse med billeder af supermodeller

Vil godt give dig ret i at det er en klassiker af de helt store

------------
enlight

Fra : Thomas Ærvold Bjerr~

Dato : 27-07-03 08:24

> hehehehe.... Gad godt møde manuskriptforfatteren til den film

Nød også filmen og dialogen, men men men... manuskriptforfatter Scott
Rosenberg, som debuterede med Things to Do in Denver When You're Dead og
også stod bag High Fidelity, har siden hen stået bag film som Con Air, Gone
in 60 Seconds (AV!) og (hold nu fast) Kangaroo Jack (!?!?!). Man kan vist
roligt sige, at det ikke er gået fremad sådan rent kunstnerisk, selvom han
uden tvivl har tjent noget bedre på de store blockbusters.

Nå, men lad os håbe, han får skrevet noget godt igen. Næste film han er
tilknyttet er Die Hard 4.

Hilsen Thomas

Fra : Malene

Dato : 27-07-03 12:34

I det hele taget en helt vild, og sjældent god, filmaften på TV2! Det er da
godt nok lang tid siden jeg har nydt den kanal så meget - og så i
sommerperioden! That Thing You Do var absolut også seeværdig - det var ret
skægt at "spotte" folk, som senere er blevet til noget mere:)

Malene