Hjælp til Win-fam
Fra : J.k.

Dato : 26-07-03 21:33

Det var noget vrøvl jeg fik skrevet i overskriften så jeg prøver igen

Er der nogen som kan fortælle mig hvorfor min win-fam meget ofte går ned,
specielt når jeg vil lave udskrifter kommer der en fejlmeddelelse, hvorefter
programmet lukker ned ( uden at der kommer nogen udskrift). Når jeg så
starter op igen, har den oftest glemt sin opsætning, sågar at det er dansk
sprog.
Med venlig hilsen
håber på hjælp
Jørn

Fra : LisBJensen

Dato : 26-07-03 22:18

Se mit svar i indlægget med vrøvle-overskriften.

Lis

http://www.kandu.dk/