NorthQ router
Fra : mppovlsen

Dato : 26-07-03 21:07

Hej
Er der nogen som har tjek på denne ruter.
Jeg har low-id på peer2peer. Jeg kan ikke sende filer med messenger.
Jeg arbejder selvfølgelig på sagen men det går godt nok laaaangsomt...
Bruger modem speedstream 5100. Router er NorthQ. xphome 2 pcer forbundet det
kører ellers godt
cu

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 26-07-03 21:09

In news:3f22df15$0$76143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk ,
mppovlsen <fam.povlsen@os.dk> typed:
> [...]
> Jeg arbejder selvfølgelig på sagen men det går godt nok laaaangsomt...
> Bruger modem speedstream 5100. Router er NorthQ. xphome 2 pcer

Jeg har ikke svaret på din problemer, men må lige høre om det er den router
fra Aldi, og om den ellers er god ?
Sry. for offtopic..

--
/ Bjarke