Reklame: et nyt site
Fra : Ukendt

Dato : 26-07-03 20:33

Håber ikke at jeg træder nogen over fødderne

der er kommet et nyt site med en oversigt over diverse mobiltelefoner !

det er et besøg værd

http://www.red-white.dk

--
MVH.
Anders Skalsted

www.nokia-unlock.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-03 22:24

Den har faktisk været der rigtig længe og den er virkelig frygtelig dårlig
lavet Hvornår får du en ordentlig side tæsket sammen? Altså den er
selvfølgelig bedre end dengang du havde den totalt rød/hvid ;^)

I bedste mening - Få knaldet en fed side sammen som virker prof. - Så kommer
kunderne. Tillid. Hvis din side er crap (sorry) hvordan ved dine kunder så
at du udfører et ordentligt stykke arbejde.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 26-07-03 23:16

"Den Skaldede Unlocker" <webmaster(a)nokia-unlock.dk> skrev i en meddelelse

> Håber ikke at jeg træder nogen over fødderne
> der er kommet et nyt site med en oversigt over diverse mobiltelefoner !
> det er et besøg værd

En ting er helt sikkert - ET besøg er nok - det er nok en af de grimmeste
sider jeg længe har set... Bedre held næste gang *GG*

/ Jonas

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-03 23:27

"Jonas M. Nielsen" >
> En ting er helt sikkert - ET besøg er nok - det er nok en af de grimmeste
> sider jeg længe har set... Bedre held næste gang *GG*

Jeg er ikke hovedansvarlig for den længere( jeg ejer domænet ), men ja der
mangler en del endnu ! den er langt fra færdig !
ideer modtages med glæde

--
MVH.
Anders Skalsted

www.nokia-unlock.dk

Fra : Rune Sørensen

Dato : 27-07-03 20:51

Du kan ikke fortælle mig, at du rent faktisk har fået nogen henvendelser i
forbindelse med unlocking, fra den side?!

Som kunde ville jeg aldrig handle hos et firma der har præsteret så dårligt
et website, for du skal tænke på hvilket signal du sender ud til dine
kunder - de får en ufærdig og ringe lavet hjemmeside, så hvordan mon deres
mobiltelefoner bliver behandlet?

Som webdesigner kunne jeg aldrig finde på at smide sådan noget på nettet...

Siden har dog potentiale for nogle besøg, hvis du får en noget mere
omfattende og overskuelig oversigt over telefonerne.. En god idé at samle
nogle informationer på ét site - en sammenligningsfunktion ville være
praktisk, hvis du kan kode sådan en :)

Vh
Rune

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 27-07-03 20:55

> de får en ufærdig og ringe lavet hjemmeside, så hvordan mon deres
> mobiltelefoner bliver behandlet?

Dem beholder han bare hvis han kan komme til det..
Han har bedraget mig en gang, dog i en byttehandel hvor han intet sendte
tilbage.

Pas på med at handle med Anders Skalsted..

Mvh...Søren Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-03 21:12

"Rune Sørensen" Skrev en masse !!

Jeg gentager lige !! Jeg har intet med siden at gøre andet end at jeg
hjælper en ven !

så eventuelle personlige tiltag mod min person , hører sig ikke hjemme her !

og endnu en gang ! den er ikke færdig !

--
MVH.
Anders Skalsted

www.nokia-unlock.dk

Fra : Rune Sørensen

Dato : 28-07-03 00:43

> [...]
> hjælper en ven !
>
> så eventuelle personlige tiltag mod min person , hører sig ikke hjemme her

Sorry my lady! Hvis du ikke helt forstod det, kan jeg fortælle at der i mit
indlæg både var en analyse af hvorledes siden fremstod for en eventuel
kunde, samt et tip til en fin funktion.. Men det kan jo være du lige skal
læse tingene igennem før du svarer, ik?

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-03 10:28

"Rune Sørensen"
> [...]
> indlæg både var en analyse af hvorledes siden fremstod for en eventuel
> kunde, samt et tip til en fin funktion.. Men det kan jo være du lige skal

det med det personlige var ikke møntet på dig !

men ja jeg ved godt at siden har mangler og jeg giver disse tips videre til
den nye ejer ! og råd er velkomne !

--
MVH.
Anders Skalsted