???
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 26-07-03 20:35

Hej NG
Jeg vil gerne spørge om der er nogen der sidder og
finder ud af, og et spørgsmål til denne NG er et godt
eller et dårligt spørgsmål.
Årsagen er, at jeg den 200703 skrev et spørgsmål i
denne NG, men det kan jeg ikke se mere på listen,
men jeg kan se mange der er meget ældre, men det
er måske fordi mig spørgsmål ikke var godt nok.

m.v.h. i sommervarmen
Ole J. Hansen

---

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 26-07-03 21:03

"Ole J. Hansen" <ojh@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> Jeg vil gerne spørge om der er nogen der sidder og
> finder ud af, og et spørgsmål til denne NG er et godt
> eller et dårligt spørgsmål.

Nej - der er ingen bedømmelse m.v. (moderation) i denne gruppe.

> Årsagen er, at jeg den 200703 skrev et spørgsmål i
> denne NG, men det kan jeg ikke se mere på listen,
> men jeg kan se mange der er meget ældre, men det
> er måske fordi mig spørgsmål ikke var godt nok.

Jeg bruger dtext.news.tele.dk, og det ser ud til, at den har et 'hul' fra
den 17. til den til den 21. juli. Dit indlæg er måske 'faldet deri' - et
nedbrud på serveren, måske...

Hvis jeg kigger på news.tele.dk, kan jeg se en post fra dig, der indledes:

Hej NG
Jeg kan ikke lige klare den her: ...
[snip]

- med datoen den 20. Den server har åbenbart ikke været nede.

Men jeg tror, flertallet her bruger dtext-serveren, så du bør sikkert poste
igen.

Jens Vestergaard (mailadr i dette indlæg er ikke gyldig!)
www.railsoft.dk
Døgnets jernbanenyheder: www.railsoft.dk/medier.asp

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-07-03 22:25

"Ole J. Hansen" <ojh@hansen.mail.dk> wrote in message
> ... Årsagen er, at jeg den 200703 skrev et spørgsmål i
> denne NG, men det kan jeg ikke se mere på listen,

Hvis du ikke kan finde dine (eller andres) indlæg kan du smutte forbi Google
Groups

http://www.google.com/advanced_group_search

Evt
http://groups.google.com/groups?as_ugroup=dk.edb.programmering.basic.visual-basic

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 27-07-03 09:21

Hej Jens
Tak for svaret, jeg var lidt urolig, men nu kan jeg se det står der,
men der er desværre ikke svar, men bare det står der.
m.v.h.

SNIP

---