Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilken forskel på disse lysmålere?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 26-07-03 19:12

Hvad er forskellen på en "Minolta Flash Meter III" og en "Minolta Auto
Meter III Flash". De ser temmelig forskellige ud, men kan begge måle
såvel indfaldende lys som flash.

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : max

Dato : 27-07-03 03:09

> Hvad er forskellen på en "Minolta Flash Meter III" og en "Minolta Auto
> Meter III Flash". De ser temmelig forskellige ud, men kan begge måle
> [...]

Hvis du er lidt til engelsk er her en forvirrende og håbløs
forklaring fra Minolta... Nederst på siden..
http://www.usefilm.com/forums.php?forum=1&topic=1618
Det korte af det lange tror jeg den ene er bedst til det ene
og underligt nok er den anden bedst til det andet, men de
kan begge dele begge to.. Hmm, jeg advarede dig..)-max-

Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-07-03 07:52

Sun, 27 Jul 2003 04:08:43 +0200, skrev max:

> [...]
>og underligt nok er den anden bedst til det andet, men de
>kan begge dele begge to.. Hmm, jeg advarede dig..)-max-

Unfortunatus Maximus.....:

Man skulle tro at min mus havde Parkinson, da jeg med tilbageholdt
åndedræt klikkede på dit link. Stor var lettelsen, da det viste sig at
det ikke virkede - heller ikke rodlinket (http://www.usefilm.com/)

Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-07-03 12:26

Sun, 27 Jul 2003 08:51:34 +0200, skrev Kurt Hansen:

> [...]
>
>Man skulle tro at min mus havde Parkinson, da jeg med tilbageholdt
>åndedræt klikkede på dit link. Stor var lettelsen, da det viste sig at

Arh, nu er de stået op og linket virker