Usb-porte i front
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 26-07-03 18:30

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Jeg har netop bygget 2 computere for en bekendt.

Der er lidt forskellig indmad men bundkortet er et Asus A7v8X-X og
kabinettet er et rimlig standard Codegen med et par usb porte foran.

Nu er det sådan at jeg har rimlig god erfaring med at bygge computere, og de
virker da også perfekt. Men jeg kan simpelthen ikke greje hvordan jeg skal
få de to USB porte på fronten af kabinettet til at virke.

Så vidt jeg kan forstå er der et par forskellige måder hvordan man kan
tilslutte dem. Jeg har prøvet mig lidt frem, og på et tidspunkt finder
Windows (Xp pro) da også "ny hardware" og installere tilsyneladende drivere
til det. Men der er ingen action når jeg tilslutter en USB enhed til
portene.

Nogen der kna hjælpe lidt?

/Jógvan Linenskov

Fra : KL

Dato : 26-07-03 19:31

du kan finde forbindelserne i manualen eller på nettet
http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=A7V8X-X

held og lykke
Kai