3510 i telefonbegrænsning ???????????
Fra : grubben

Dato : 26-07-03 17:57

Hej
Jeg har "unlocket" min 3510i med koden fra gratis unlock ( hjælpen fik jeg
her i gruppe) alt virkede fint , tlf. var spærret til TDC , efter unlock
satte jeg mit simkort til Sonofon i tlf. og alt virkede fint , har nu
modtaget nyt simkort fra Telmore som skal være mit telefonselskab fremover ,
men når jeg isætter Telmore simkort beder den og simkode som den så får ,
MEN så får jeg besked :TELEFON BEGRÆNSNING ER SLÅET TIL , det skyldes ikke
forkert simkode ( får den forkert simkode , får jeg besked om at simkode er
forkert) jeg prøvede så at "unlocke tlf. igen , men fik besked at den
allerede var uden begrænsninger.
Det skal lige siges at jeg endnu ikke har modtaget simkort fra TDC som
skulle komme med posten .( lige for at fortælle at TDC simkort ikke har
været isat)
Nogen der kan fortælle havd jeg skal gøre for at få Telmore simkort til at
virke ??
MvH brian

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 26-07-03 20:06

grubben skrev:

> [...]
> været isat)
> Nogen der kan fortælle havd jeg skal gøre for at få Telmore simkort til at

Fik du ikke 7 unlock koder eller sådan noget? det gjorde jeg da jeg havde
3650, jeg brugte kun den første da jeg skulle have sonofon i, men jeg ved
ikke om man skal køre alle sammen igennem for at lave en "total unlock"

Det var dog før gratisunlock.dk men istedet betalte jeg 70,- for koderne som
jeg fik med e-mail og det skal siges at jeg ikke ved om ovenstående virker,
det er blot et gæt...
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : grubben

Dato : 26-07-03 18:21

---------------snip-------------------------------------->
> [...]
> 3650, jeg brugte kun den første da jeg skulle have sonofon i, men jeg ved
> ikke om man skal køre alle sammen igennem for at lave en "total unlock"

Jeg fik 2 koder , brugte kode nr. 2 , da jeg "unlockede 2. gang

MvH Brian

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 26-07-03 20:50

grubben skrev:

> Jeg fik 2 koder , brugte kode nr. 2 , da jeg "unlockede 2. gang

Humm... jeg skal så ik lige kunne sige om der er forskel på hvor mange koder
der er til de forskellige mobiler...
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Inger Drewes

Dato : 27-07-03 11:07

"grubben" <grubbenDETTE_SKAL_FJERNES@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> været isat)
> Nogen der kan fortælle havd jeg skal gøre for at få Telmore simkort til at

Jeg har oplevet noget ligene, bortset fra at telefonen var købt til fuldpris
hos TDC og de skulle så låse telefonen op. Resultatet var at telefonen blev
låst op, men når jeg smed Telmore kortet i skrev den osse: TELEFON
BEGRÆNSNING ER SLÅET TIL. Tilbage med maskinen, TDC prøvede at låse alle
3510i'erne i butikken op, men med samme resultat.... Ringe til Nokia, der
bekræftede at telefonerne var defekte og skulle opdateres. - Det hjalp

Så prøv at kontakte Nokia med dit problem.

vh

nd

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 27-07-03 11:34

> Nogen der kan fortælle havd jeg skal gøre for at få Telmore simkort til at
> virke ??
Hvis telefonen skal bruges med Telmore, hvorfor så i det hele taget unlocke
? - Telmore kører på TDC's net, så en telefon låst til TDC's net kører også
med fint med Telmore - jeg praktiserer det selv med min 2 mdr. gamle
3510i'er uden problemer.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : JMo.

Dato : 27-07-03 11:36

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in

> [...]
> unlocke ? - Telmore kører på TDC's net, så en telefon låst til TDC's
> net kører også med fint med Telmore - jeg praktiserer det selv med min

TDC er begyndt at låse til SIM, i stedet for blot at låse til net.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 28-07-03 07:35

> TDC er begyndt at låse til SIM, i stedet for blot at låse til net.

Ok, det må så være sket indenfor de sidste 1½ mdr jeg har haft min TDC låste
3510i'er, den kører nemligt fint med Telmore, og der er ikke foretaget
nogetsomhelst mht. oplåsning.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : JMo.

Dato : 28-07-03 16:13

> Ok, det må så være sket indenfor de sidste 1½ mdr jeg har haft min TDC

Sådan ca., ja. Endvidere går der jo noget tid fra TDC (Milcom) modtager de
låste telefoner fra Nokia, til de sidste fra forrige sending er solgt ud
hos alle forhandlere.