MS Windows
briani 27239
"Systemet er genoprettet efter en alvorlig~
Fra : Ukendt

Dato : 26-07-03 17:21

Hej NG.

Efter en strømafbrydelse, startede min XP op med en dialogboks: "Systemet er
genoprettet efter en alvorlig fejl.". Man kan vælge at sende en fejlrapport
til MS eller at lave være - I kender sikkert dialogboksen. Fair enough. Jeg
trykkede på "Send fejlrapport" og dialogboksen forsvandt. Altså indtil næste
gang jeg startede XP op... Dialogboksen kommer nu hver gang jeg starter
computeren - ret irriterende. Er der nogen der ved, hvordan man reset'er
denne funktionalitet?

Mads Gustavsen

Public PGP-key at: http://www.keyserver.net/

Fra : Gerner

Dato : 26-07-03 20:10

On Sat, 26 Jul 2003 18:20:43 +0200, "Mads Gustavsen" <-> wrote in
dk.edb.system.ms-windows:

>computeren - ret irriterende. Er der nogen der ved, hvordan man reset'er
>denne funktionalitet?

Måske kan du bruge denne tekst:

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-03 00:11

Hej Gerner,

Jeg har nu prøvet at gendanne systemet tilbage til flere forskellige datoer.
Det løste desværre ikke mit problem. Men alligevel tak for forslaget.

Mvh
Mads

Fra : Leo E

Dato : 27-07-03 05:26

"Mads Gustavsen" <-> wrote in message news:<3f22aa5b$0$32429$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> gang jeg startede XP op... Dialogboksen kommer nu hver gang jeg starter
> computeren - ret irriterende. Er der nogen der ved, hvordan man reset'er
Prøv at tjek dit system, kør sfc /scannow (med xp cd´en i)
Hilsen: Leo

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-03 00:12

Hej Leo,

Jeg har prøvet at køre sfc. Det løste desværre ikke problemet. Men alligevel
tak for forslaget.

Mvh
Mads

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-07-03 00:24

In dk.edb.system.ms-windows, Mads Gustavsen wrote:

>Efter en strømafbrydelse, startede min XP op med en dialogboks: "Systemet er
>genoprettet efter en alvorlig fejl.".

Prøv dette:
<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q317277>.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-07-03 00:29

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Stokholm wrote:

>Prøv dette:
><http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q317277>.

"This problem occurs because after a Minidump (or memory dump)
file is written, the paging file continues to have a flag set that
indicates that a memory dump file needs to be written."

En udtømning af sidefilen kan måske også gøre det så. Altså slå den
fra og slå den til igen (måske er det nødvendigt med genstart).

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-03 12:21

"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv dette:
> <http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q317277>.

Det løste problemet - tak for hjælpen!

Mvh
Mads

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-07-03 12:30

In dk.edb.system.ms-windows, Mads Gustavsen wrote:

>Det løste problemet - tak for hjælpen!

Glimragende. :) Velbekomme.