Tabt forbindelse - hvorfor?
Fra : MH

Dato : 26-07-03 16:55

Jeg har ikke specielt stærk i det med opsætning af netvrk. Har 2 maskiner
koplet op via en hub. Maskinerne kan sagtens finde hinanden - både den ene
og den anden vej, men problemet er når jeg overføre filer maskinerne
imellem. De overfører et kort stykke tid og kort efter kommer meddelelsen:
"Det er ikke muligt at kopiere XXXXX. Den angivne netværksressource eller
enhed er ikke længere til rådighed".

Hvorfor nu det?

Jeg bruger ingen af maskinerne mens filerne bliver overført, men det sker
hver gang....

Håber nogen kan fortæle mig hvad jeg gør/har gjort galt

På forhånd tak

Michael

Fra : If

Dato : 27-07-03 10:32

"MH" skrev d. 26-07-03 16:55 dette indlæg :
> [...]
sker
> hver gang....
>
> Håber nogen kan fortæle mig hvad jeg gør/har gjort galt

Hej Michael

check lige om du har harddsik plads nok, om swop filen er stor nok

mvh If

http://www.kandu.dk/