Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
er Canon A70 billig i tyskland ?
Fra : Morten Dall

Dato : 26-07-03 15:06

Hej Alle er der nogle der ved on et Canon A70 er billigere i Tyskland end
det er i DK ? det var der en i en tidliger tråd der sagde, men jeg kan ikke
lige finde tråden nu. og når jeg kikkede lidt på nettet kunne jeg ikke lige
finde en web shop i tyskland.

er der nogle der har nogle tup elle skal man til at bide i det sure æble og
betale de 2800,- det nu en gang koster her i DK

mvh Morten Dall

Fra : Lars Magne Sjo

Dato : 26-07-03 15:40

Prøv denne linken: http://www.acfoto.de/ger/produkte.php
A70 369.-?
lm
"Morten Dall" <mrdall@knus.dk-slet-alt-efter-dk> skrev i melding

Fra : Lars [8210]

Dato : 26-07-03 15:40

Morten Dall wrote:
> [...]
det sure
> æble og betale de 2800,- det nu en gang koster her i DK

Hej Morten

Der er ikke meget forskel - den koster fra 333,90 + porto
2500

http://geizhals.cc/eu/?a=47570

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 26-07-03 16:39

Prøv at kigge her: www.guenstiger.de

Fra : Lars [8210]

Dato : 26-07-03 17:27

Ole Gyldenløve wrote:
> Prøv at kigge her: www.guenstiger.de

Jamen Ole - Det bliver den da kun dyrere af!