Hvilke Sang/Theme ?
Fra : Bjørn Thorup

Dato : 26-07-03 12:35

Jeg leder efter en slags sang/theme
Det er et nummer som ofte bliver brugt i tv-indslag osv. Nummeret forekommer
når en person gør noget stort eller ligende. Ofte i slowmotion.

Jeg har svært ved at umidelbart, forklare mere om nummeret. Men jeg håber
der er nogle, der kan skrive titel og kunstner. Nummeret bliver generalt
brugt tit, så jeg håber der er nogle der kan hjælpe.

På forhånd mange tak.
--
Bjørn E. Thorup
http://www.home1.stofanet.dk/thorup

Fra : Troels

Dato : 26-07-03 13:09

> [...]
> der er nogle, der kan skrive titel og kunstner. Nummeret bliver generalt
> brugt tit, så jeg håber der er nogle der kan hjælpe.

Kan du ikke beskrive det lidt mere? Er det pop/rock/punk/klassisk? Er der
sang? Hvilke instrumenter bliver brugt? Osv.

/Troels

Fra : Bjørn Thorup

Dato : 26-07-03 13:24

> Kan du ikke beskrive det lidt mere? Er det pop/rock/punk/klassisk? Er der
> sang? Hvilke instrumenter bliver brugt? Osv.

Det er soft. Så vidt jeg husker er det keyboard eller noget ligende der
bliver brugt. Meget stille. Jeg forbinder nummeret med noget Olympisk. Men
det er vist bare min Opffatelse.
Der er ikke sang.

Kan huske at nummeret blev brugt til et TV2 indslag. De skulle andmelder
nogle strande. Da værten så skulle være sej, gik han med en is, han
skvattede derefter i en legetøjs bil og væltede. Det var selvfølgelig
meningen. Men der blev dette nummer/theme brugt, hvis der eventuelt var
nogle der så det.

Fra : Kim

Dato : 26-07-03 13:27

> [...]
> is, han skvattede derefter i en legetøjs bil og væltede. Det var
> selvfølgelig meningen. Men der blev dette nummer/theme brugt, hvis

Måske Chariots Of Fire med Vangelis ? Det bliver ihvertfald tit brugt i TV
programmer.

Mvh Kim

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-07-03 13:28

Kim wrote:

> Måske Chariots Of Fire med Vangelis ? Det bliver ihvertfald tit brugt i TV
> programmer.

Lige præcis hvad jeg tænkte.

/David

Fra : Bjørn Thorup

Dato : 26-07-03 13:40

> Måske Chariots Of Fire med Vangelis ? Det bliver ihvertfald tit brugt i TV
> programmer.

Lige præcis. Mange tak for svarene.

Fra : Karina Hjorth

Dato : 26-07-03 18:09

> Kan huske at nummeret blev brugt til et TV2 indslag. De skulle andmelder
> nogle strande. Da værten så skulle være sej, gik han med en is, han
> skvattede derefter i en legetøjs bil og væltede.

He-he... det klip kan du se lige præcis her:
http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=7&Id=154953

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.shubidua.nu/salimata - dedicated to my fosterchild from Mali

Fra : Christian Poulsen

Dato : 27-07-03 20:55

> He-he... det klip kan du se lige præcis her:
> http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=7&Id=154953

Sikke med kønne piger.

Fra : KH

Dato : 27-07-03 22:45

"Bjørn Thorup" <Bet75@FJERNMIGhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
generalt
> brugt tit, så jeg håber der er nogle der kan hjælpe.

Hvad med "Also Sprach Zarathustra"?

Mvh. KH.

Fra : KH

Dato : 27-07-03 23:02