Motorproblemer.
Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 26-07-03 10:26

Hej gruppe...

I fredags var jeg ude at sejle lidt i arbejdets gummibåd. Motoren (Mariner
15hk) startede fint op. Efter et minuts tid stoppede jeg den for lige at
ordne noget. Da jeg ville starte den på ny, gav den fuld gas af sig selv??
hvorefter jeg hurtigt stoppede den. Herefter var den umulig at starte.

Det skal siges at jeg ikke har nævneværdigt forstand på motorer.
Her kommer de ting jeg tror er galt:
1. Motoren har overvintret uden at blive klargjort/smurt/renset osv.
2. Der var gammel benzin i tanken fra sidste sommer. Blandet op med nyt.
1til1 ca.

Hmm, nu er der sikkert en masse der sidder og griner, men vi kan jo ikke
alle være proffer

Kom med et bud på hvad der kan være galt.

Mvh. Lars

Fra : Kim Hansen

Dato : 26-07-03 13:26

On Sat, 26 Jul 2003 11:25:47 +0200, "Lars Lienhøft Larsen"
<lars.lienhoeft.larsen@mail.dk> wrote:

> [...]
>alle være proffer
>
>Kom med et bud på hvad der kan være galt.

Det kan være mangel på benzin, når en totakter løber tør stiger den
meget i omdrejninger. Så den kan være stoppet et eller andet sted.

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind