ammepude ...
Fra : rasmus carlsen

Dato : 26-07-03 10:07

Hejsa,

Nogen der ved, hvor man kan købe en hård ammepude? I alle babybutikkerne har
de kun meget bløde ammepuder ... i kbh ...

ras

Fra : Inger Pedersen

Dato : 26-07-03 10:17

"rasmus carlsen" <rasmus(punktum)carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Nogen der ved, hvor man kan købe en hård ammepude?

Hvad med at rulle/folde en hovedpude sammen (og bruge pengene til noget
sjovere)?

Hilsen Inger

Fra : rasmus carlsen

Dato : 26-07-03 10:31

> Hvad med at rulle/folde en hovedpude sammen (og bruge pengene til noget
> sjovere)?

- hehe jo måske ... men vi lånte en hård ammepude og den var alle pengene
(200 kroner) værd ...

ras

Fra : Inger Pedersen

Dato : 26-07-03 10:44

"rasmus carlsen" <rasmus(punktum)carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> - hehe jo måske ... men vi lånte en hård ammepude og den var alle pengene
> (200 kroner) værd ...

Ok - jeg synes bare, man lynhurtigt får anskaffet en hulens masse udstyr, så
der snart ikke er plads til én selv
Til lykke med bebsen, for øvrigt.

Hilsen Inger

Fra : rasmus carlsen

Dato : 27-07-03 10:51

> Ok - jeg synes bare, man lynhurtigt får anskaffet en hulens masse udstyr,

> der snart ikke er plads til én selv
> Til lykke med bebsen, for øvrigt.

- jotak ... og jeg er helt enig, men den der ammepude er god investering,
hvis den hjælper ...

ras