Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Orkide i modlys
Fra : Felix

Dato : 26-07-03 09:37

Hej

Jeg faldt for lyset i denne orkidé. Sollys bagfra og blitz
forfra.

Camera Model: C300Z,D550Z
Shutter speed: 1/200 sec
Aperture: 7,0
Flash: On
Metering mode: Multi-segment
ISO: 60
Focal length: 9,6mm
Macro focus: On
Image size: 1984 x 1488
Image quality: SQ
White balance: Auto

Desværre tog jeg kun dette ene billede. bagefter ville jeg gerne
have haft en hel serie, så der var noget at beskære af og vælge
mellem.

m. v. h.

Fra : Alex W

Dato : 26-07-03 09:59

Øh ... og et link ???

/Alex

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-07-03 11:03

"Alex W" <alex@skriverstuen.dk> skrev i en meddelelse

> Øh ... og et link ???

Hvad med:

Skal gøres rigtig let for dig, kan du prøve denne:

--
-Jens B.

Fra : Peter Andersen

Dato : 26-07-03 12:12

Jens Bruun wrote:
> "Alex W" <alex@skriverstuen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med:

> Skal gøres rigtig let for dig, kan du prøve denne:

Hvis nu nogen lagde det ud www eller bare dk.binaer så er der lidt større
chanche for at vi kan se det.
Jeg har ikke adgnag til den 4ax.com server.

--
Vh. Peter Andersen

Fra : emj

Dato : 26-07-03 13:15

On Sat, 26 Jul 2003 13:11:58 +0200, "Peter Andersen"
<peterandersen@mespilus.dk> wrote:

>Jeg har ikke adgnag til den 4ax.com server.

Det er jo heller ikke nødvendigt, for at se dk.binaer
via linket

Hilsen emj

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 26-07-03 13:16

"Peter Andersen" <peterandersen@mespilus.dk> wrote in message

> Hvis nu nogen lagde det ud www eller bare dk.binaer så er der lidt større
> chanche for at vi kan se det.
> Jeg har ikke adgnag til den 4ax.com server.

Øh, det ligger i dk.binær.

4ax.com er vist bare noget med den server, hvor det er postet fra.

mvh Frank

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 26-07-03 15:30

"Frank K. Jensen" <fkj@ifa.au.dk> skrev i dk.fritid.foto:

>4ax.com er vist bare noget med den server, hvor det er postet fra.

Nej, det er et tegn på, at indlægget er sendt gennem en version af
Agent, hvor man ikke manuelt har rettet i ini-filen.

Fra hjælpefilen (om Agent.ini):
"<md5>@4AX.COM <md5> is a globally-unique string, generated from
random state on your PC and encoded using the MD5 algorithm. 4AX.COM
is a domain name owned by Forte for exclusive use by Agent for the
purpose of generating message-ids. This is the format recommended by
Forte."

Kig i hjælpefilen til programmet, hvor proceduren står beskrevet,
eller spørg i news:dk.edb.internet.software.mail+news, som jeg sætter
follow-up til.

Den server, som indlægget er postet fra, fremgår af headeren i feltet
NNTP-posting-host og i det konkrete tilfælde er det en maskine på
arrownet.

--
Jens Tønnesen - http://www.pressefoto.dk

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 28-07-03 07:54

"Jens Tønnesen" <usenet@pressefoto.invalid> wrote in message

> [...]
> is a domain name owned by Forte for exclusive use by Agent for the
> purpose of generating message-ids. This is the format recommended by

Ok, men normalt (når man ikke bruger et eller andet underligt program ,
så kan man også se på message-id'et hvor indlæget er postet, right?

> Kig i hjælpefilen til programmet, hvor proceduren står beskrevet,
> eller spørg i news:dk.edb.internet.software.mail+news, som jeg sætter
> follow-up til.

Hvorfor? Jeg bruger ikke og skal heller ikke bruge Agent.

mvh Frank

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 28-07-03 10:18

"Frank K. Jensen" <fkj@ifa.au.dk> skrev i dk.fritid.foto:

>Ok, men normalt (når man ikke bruger et eller andet underligt program ,
>så kan man også se på message-id'et hvor indlæget er postet, right?

Nej, det kan du slet ikke være sikker på. Message-Id genereres normalt
af det program, der sender indlægget, men kan også være genereret af
én af serverne på vejen. Typisk indeholder Message-id et domænenavn,
og det behøver jo ikke at fortælle noget om, hvilken server, der har
afsendt indlægget.

Du skal derimod kigge i headeren efter NNTP-posting-host.

>Hvorfor? Jeg bruger ikke og skal heller ikke bruge Agent.

Det var mest henvendt til ham, der bruger agent her i tråden (hvis han
vi rette sin message-id).

Follow-up var derimod sat, fordi denne del af tråden INTET har med
foto at gøre. Derfor sætter jeg atter follow-up til