MS Windows
briani 27239
STOP-fejl i Windows XP
Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 26-07-03 02:10

Jeg har en STOP-fejl i Windows XP pro, som nu har drillet mig et halvt
døgn (med pauser ind mellem). Håber nogen her kan hjælpe.

Jeg har forsøgt at starte i fejlsikret tilstand, sidst kendte
konfiguration osv. osv. Intet hjælper. Computeren når frem til
skrivebordet og går over i blå skærm med følgende meddelelse:

"Det filobjekt, der er givet til IoCancelFileOpen, er ugyldigt. Det
skal indeholde referencen 1. den driver, der har kaldt
IoCancelFileOpen, er fejlbehæftet."

Stop-fejlkoden er: 0x000000E8, 0x824DOAC8, OxX827A75FO, 0x00000000,
0x00000000, 0x00000000.

Nogen der kan oversætte fejlkoden - og evt hjælpe?

På forhånd tak

Keld

Fra : Karsten Strøm

Dato : 26-07-03 02:19