Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CASIO QV 5700
Fra : Bent Nielsen

Dato : 26-07-03 00:38

Hej
Er der nogen i gruppen som har erfaring med ovenstående camera, jeg
overvejer at skifte mit Olympus Canida 2040ZOOM ud med dette camera.

mvh
Bent Nielsen

Fra : henrik_wingaa

Dato : 08-09-03 14:47

jeg er den lykkelige ejer (gennem 2 måneder) af et casio qv5700 - det er
et rigtig godt kamera!

http://www.kandu.dk/

Fra : Mark Høserich

Dato : 09-09-03 01:08

Bent Nielsen wrote:
> [...]
> Er der nogen i gruppen som har erfaring med ovenstående camera, jeg
> overvejer at skifte mit Olympus Canida 2040ZOOM ud med dette camera.

Jeg har haft dette kamera i 3-4 måneder, og det er mit første kamera, og jeg
er utrolig glad for det. Det laver nogle utrolig gode billeder og gode
manuelle indstillinger. jeg kunne godt ha tænkt mig en større Aperture, den
går kun fra F2.0 til F 8, og jeg synes det bruger ret meget batteri, men det
er selvfølgelig LCD skærmen der tager meget, jeg ved ikke hvor lang batteri
tid der er på andre digitale kameraer. Det laver nogle suveræne makro
billeder. Derudover sidder adgangen til de manuelle indstillinger som
knapper på kameraet og man skal ikke ind i menuer for at indstille focus og
hvidbalance fek.s. Optikken er et Canon som er rigtigt godt. Jeg købte mit
for 3999 kr i Merlins mandags tilbud.

Jeg har lagt tre eksempler ind i dk.binaer, som jeg har taget så kan du jo
se bedømme

Fra : Mark Høserich

Dato : 10-09-03 12:22

Bent Nielsen wrote:
> [...]
> Er der nogen i gruppen som har erfaring med ovenstående camera, jeg
> overvejer at skifte mit Olympus Canida 2040ZOOM ud med dette camera.

Fandt lige dette link til dig
http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/qv5700_pg2.html
Det har et godt review

Fra : Bent Nielsen