Nokia 8210 skratter
Fra : hh

Dato : 26-07-03 00:01

Hej

Jeg har en nokia 8210 som efterhånden er 2 år gammel. Der er begyndt at
opstå det problem at den skratter/larmer når jeg ringer og modtager opkald.
Det gælder både for mit vedkommende, men også hos vedkommende som jeg taler
med er der støj på telefonen. Det gælder bøde når jeg ringer til fastnet og
mobil.

Hvad kan være galt? Har det noget at gøre med den indbyggede antenne -
signal-indikatoren viser ofte fuldt signal selvom den skratter??

Mvh

Sebastian
---
PS: Ved svar pr. email benyt venligst adressen sebeh@hotmail.com -
på forhånd tak!

Fra : Stephan Vestergaard

Dato : 26-07-03 11:07

Det plejer at være det stykke nede i bunden af telefonen hvor der er stik
til lader, headset og til sidst microfonen...

Har selv haft problemer med det og udskiftede den del så kunne den køre igen