Slette alle meddeleser i Nokia 3310
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-07-03 22:46

Hej

Er der en smart måde at slette *alle* indkomne meddeleser i en 3310?
Umiddelbart kan jeg ikke se, det er en mulighed, så jeg sletter dem jævnligt
manuelt, én ad gangen.

Mark Thomas Gazel

Fra : DonE

Dato : 26-07-03 00:13

Mark Thomas Gazel skrev noget i stil med det her:
> Hej
>
> Er der en smart måde at slette *alle* indkomne meddeleser i en 3310?
> Umiddelbart kan jeg ikke se, det er en mulighed, så jeg sletter dem
> jævnligt manuelt, én ad gangen.

Jeps! Hvis du finder en unlocker som kan lave den til en 3315

--

Venligst DonE

Fra : Thomas Andersen

Dato : 26-07-03 14:23

Hej!
Hvis din software er nyere end 05.45 kan med med et datakabel, samt
programmet
Knok Phonix 1A, selv aktivere de ekstra funktioner (3315) med et enkelt
klik.
Check version på telefonen ved at trykke *#0000#
For at aktivere funktionerne.
- Start Knok 1A
- Under "phone settings" vælg "Convert 3310 to 3315"
--
Best regards / Med venlig hilsen

Thomas Andersen
CellShoppen I/S

www.CellShoppen.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-07-03 11:01

Thomas Andersen <Lomme@Stofanet.dk> skrev:

> [...]
> For at aktivere funktionerne.
> - Start Knok 1A
> - Under "phone settings" vælg "Convert 3310 to 3315"

Jeg har version 04.19.

Hvad gør jeg så?

Mark