Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"FOTO: ingen titel"
Fra : max

Dato : 25-07-03 22:38

Fra : rAnders

Dato : 25-07-03 22:42

Fra : max

Dato : 25-07-03 23:04

Ja - det var osse det jeg tænkte.-max-

Fra : Olsen

Dato : 25-07-03 22:57

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:erhUa.38443$Kb2.1539302@news010.worldonline.dk...
> Er det for kedeligt..? -max-
> news:ephUa.38441$Kb2.1539402@news010.worldonline.dk

Ja det er nydeligt,
det kunne hedde "lårkort" hvis af deres tøj når skoene?
bare et tænk eks.
mvh Mogens

Fra : max

Dato : 25-07-03 23:05

> Ja det er nydeligt,
> det kunne hedde "lårkort" hvis af deres tøj når skoene?
> bare et tænk eks.
> mvh Mogens

umh, ja....-max-

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 25-07-03 23:44

Hej Max,

> Er det for kedeligt..? -max-

Jeg synes ikke rigtig, at det siger mig noget, men det er måske kun mig?

Kan ikke se motivet. Teknisk ser det jo helt fint ud, men hvad er meningen
med billedet?

Jeg tager selv mange billeder af blomster og motivet her er oftest, at det
skal se flot ud.

Hvad vil du vise med billedet udover et par flotte mørke ben? ;).

/Glenn

Fra : max

Dato : 26-07-03 00:41

> [...]
> skal se flot ud.
>
> Hvad vil du vise med billedet udover et par flotte mørke ben? ;).

Hey Glenn,
Jeg er enig med dig, det er ikke et billede jeg vil prøve at
forsvare, der er ingen dybere mening og det er ikke synderligt
interessant at kigge på. Jeg prøver at gøre det bedre imorgen.
...-max-

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-07-03 11:07

"Glenn Rasmussen" <tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS> skrev i en
meddelelse news:bfsbqm$6nq$2@news.cybercity.dk...

> Hvad vil du vise med billedet udover et par flotte mørke ben? ;).

Hvorfor skulle det være nødvendigt at vise noget udover et par flotte,
mørke ben?

--
-Jens B.