MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan at blokke for et IP range?
Fra : GiveItBack

Dato : 25-07-03 22:03

Hej, er der en der kan fortælle mig hvordan jeg kan blokke for et range af
IP adresser i Windows XP Pro, hvor IIS er installeret? På en server har man
muligheden i RAS og routing, men hvordan i XP Pro... kan man installere et
RAS equivalent eller et 3die parts værktøj til formålet, måske en firewall,
hvor man har muligheden for at blokke for et IP range... har kigget på
Kaspersky Anti-hacking, men den giver kun mulighed for at blokke for enkelte
IP adresser, plus at den har en masse program opsætnings gøjl, som jeg ikke
er interesseret i ... any ideas?

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-03 23:46

>Kaspersky Anti-hacking, men den giver kun mulighed for at blokke for enkelte
>IP adresser, plus at den har en masse program opsætnings gøjl, som jeg ikke
>er interesseret i ... any ideas?
Måske Peerguardian........

THF
Brøndby