vores sange
Fra : Niki Hansen

Dato : 25-07-03 21:24

Er der nogen der kan være behjælplig med et link et en kopi af cden vores
sange med stille numre fra danske bands??

M.V.H

Fra : Morten Holm

Dato : 25-07-03 22:16

Kan hjælpe med at du kan købe af mig.. ORGINAL, og en Bon hvorpå der står at
den har koster 100 kr for ny af...

Mvh
Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : Niki Hansen

Dato : 26-07-03 14:35

ok 100 kr af ny...hmm hva skal du så ha??? 50 kr???

Fra : Brian K

Dato : 28-07-03 09:32

Når I/du skal købe musik, så prøv i pladeforretningen. Kopiering af Dansk
musik slår Dansk musik ihjel. Forestil jeg hvornår det ville være.

Kenneth.

Fra : Troels

Dato : 28-07-03 10:08

Hvorhenne står der de vil kopierer den? Morten skrev jo ligefrem:
"Kan hjælpe med at du kan købe af mig.. ORGINAL, og en Bon hvorpå der står
at
den har koster 100 kr for ny af..."

/Troels

Fra : pet detektive

Dato : 28-07-03 20:43

ja kopi... og nej kopi slår ikke dansk musik ihjel, det er sq skatte far der
gør det, med de høje afgifter..... vil gerne gi penge for musik, og støtter
gerne kunstneren, men ikke skatte far...betaler sq nok i forvejen

MVH
Niki

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-07-03 23:27

pet detektive wrote:
> ja kopi... og nej kopi slår ikke dansk musik ihjel, det er sq skatte far der
> gør det, med de høje afgifter..... vil gerne gi penge for musik, og støtter
> gerne kunstneren, men ikke skatte far...betaler sq nok i forvejen

Skattefar har da ellers været inde og fjerne sine forbrugsbegrænsende
afgifter.
Det er vist EMI-far, Fona-far, Virgin-far og whatever-far du skal klage
over istedet.

Ikke at det gør situationen meget bedre... et eller andet sted ville jeg
faktisk hellere betale til skattefar end til nogle af de andre fædre :-/