Rune servere (En venlig sjæl?)
Fra : Yungstah

Dato : 25-07-03 20:52

Hey! Jeg har lige opdateret mit Rune men den viser ingen servere.
Den skriver at der opstod en fejl da den skulle kontakte quiry
serveren (staveplade?) som er noget med blabla.gamespy.etellerandet...

Er der så ik en venlig sjæl der vil poste et par ip'er til nogen rune
servere ??? Jeg har søgt og søgt på google men finder ik noget :|

Plz? Takkerrr!!! Hilsen August

Fra : Yungstah

Dato : 25-07-03 21:07

+ at gamezone koster penge og kræver kreditkort hvis man
ska ha 10dages trial.. og gamespy serveren lagger så meget
at den ik vil godkende mig (tro mig har prøvet i lang tid var
ved at kyle computeren ud af vinduet til sidst)...

some1 PLZ help :|

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 25-07-03 21:44

Yungstah wrote:
> [...]
> at den ik vil godkende mig (tro mig har prøvet i lang tid var
> ved at kyle computeren ud af vinduet til sidst)...

Har du prøvet med en original?

Mvh

Bruno

Fra : Yungstah

Dato : 25-07-03 22:43

> Har du prøvet med en original?

Den ér original

Fra : Jonas R.

Dato : 26-07-03 01:04

SNIP
> Har du prøvet med en original?

Du er faenme så snot dum at høre på! Kan du ikke bare klappe keje hvis du
ikke har noget konstruktivt at sige?

http://www.runegame.com/vbf/

Her kan du finde et message board og jeg er sikker på de kan give svar ang.
rune servere

MVH

Jonas R.

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 26-07-03 01:58

Jonas R. wrote:
> Du er faenme så snot dum at høre på! Kan du ikke bare klappe keje hvis du
> ikke har noget konstruktivt at sige?

Det var da konstruktivt. Efter tråden om ændring af filnavn så var det
da rimeligt at formode der var tale om en piratkopi, og der kunne da
snildt tænkes at være en sammenhæng.

Mon ikke du lige skulle lære at tælle til ti, sådan som du udtrykker dig
kan jeg ikke andet end forestille mig du risikere at få nogle på hovedet
når du går i byen.

EOD

Bruno

Fra : Jonas R.

Dato : 26-07-03 13:54

SNIP
> Det var da konstruktivt. Efter tråden om ændring af filnavn så var det
> da rimeligt at formode der var tale om en piratkopi, og der kunne da
> snildt tænkes at være en sammenhæng.

Du skriver "Har du prøvet med en original?"
Intet konstruktivt idet, bare din måde at udtrykke at du ikke kan lide folk
som måske har piratkopier! Og det er alle efterhånden klar over....

> Mon ikke du lige skulle lære at tælle til ti, sådan som du udtrykker dig
> kan jeg ikke andet end forestille mig du risikere at få nogle på hovedet
> når du går i byen.

Jeg får ikke nogen på hovedet du giver mig bare brækfornemmelser!

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 26-07-03 14:25

Jonas R. <corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg får ikke nogen på hovedet du giver mig bare brækfornemmelser!

Don't cry lille ven, men jeg tror Bruno har ret i at du vil få problemer når
du engang bliver gammel nok til at gå i byen.

Mikkel

Fra : Jonas R.

Dato : 26-07-03 17:32

SNIP
> Don't cry lille ven, men jeg tror Bruno har ret i at du vil få problemer
når
> du engang bliver gammel nok til at gå i byen.

Du er da smart at høre på! Hvor gammel er det lige selv du er?

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 26-07-03 17:59

Gammel nok til at nære et stærkt ønske om at din far sætter en børnelås på
sin computer bette ven.
Smut nu i seng, og lad de voksne snakke sammen i fred.

Mikkel

Fra : Jonas R.

Dato : 27-07-03 10:05

SNIP
> Gammel nok til at nære et stærkt ønske om at din far sætter en børnelås på
> sin computer bette ven.
> Smut nu i seng, og lad de voksne snakke sammen i fred.

Gider du ikke lige citere ordentligt?

www.usenet.dk

Og så droppe det barnlige fis du har gang i?
Eller sådan blir man måske af at bo alene i N.....

Fra : SoftMan Brian

Dato : 26-07-03 23:18

> [...]
folk
> som måske har piratkopier! Og det er alle efterhånden klar over....

1.: Faktisk jo. Det er meget normalt at crackede spil ikke virker efter de
er patchede.

2.: Der er kraftig grund til at tro at det drejede sig om en piratkopi, se:

3.: Der er ingen grund til at bruge for meget tid på at hjælpe med problemer
med warez, for så kan gruppen MEGET hurtigt komme til at drukne i det,
hvorefter der ikke vil være noget spændende og konstruktivt om selve
spillene.

Fra : Jonas R.

Dato : 27-07-03 10:11

SNIP
> 1.: Faktisk jo. Det er meget normalt at crackede spil ikke virker efter de
> er patchede.

Nej det er ikke normalt, der er bare mange som er utrolig dumme og ikke
fatter en skid!

> 2.: Der er kraftig grund til at tro at det drejede sig om en piratkopi,
se:

Yes så godt det med at ændre navn og det var også totalt stupid! Men han
kunne sagtens have købt rune, sidst jeg tjekkede kostede det vist 95 kr!

> [...]
> med warez, for så kan gruppen MEGET hurtigt komme til at drukne i det,
> hvorefter der ikke vil være noget spændende og konstruktivt om selve

Næsten enig! Jeg mener ikke man skal hjælpe til at forklare hvordan man
downloader spil eller lign. Men du kan ikke vide om han ejer Rune eller ej.
Derfor synes jeg ikke der er noget galt i at hjælpe ham.

Jeg mener at folk som direkte spør til warez kan blive futtet til
alt.dk.warez eller også kan man ignore dem. Dette sker bare aldrig istedet
bliver de normalt flammet af personer her i gruppen. Ikke særlig god
netetikke efter min mening.

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 27-07-03 17:16

Jonas R. wrote:
> [...]
> alt.dk.warez eller også kan man ignore dem. Dette sker bare aldrig istedet
> bliver de normalt flammet af personer her i gruppen. Ikke særlig god

Jeg synes du skal prøve og spørge om hjælp til at stjæle en cykel og i
dk.sport.cykling eller spørg om det tilsvarende i bilgruppen, så skal du
bare se hvor civiliseret vi er herinde.

Personligt kan jeg ikke se nogen som helst årsag til at hjælpe nogen med
at bryde loven, og bare og kigge den anden vej er det samme som at vise
billigelse så det er også udelukket.

Derfor burde det være indlysende at vi så er nogle stykker som brokker
os, i det aktuelle tilfælde begrænsede jeg mig til at komme med et
konstuktivt indlæg hvorefter du så lukkede op for charmen.

"Du er faenme så snot dum at høre på! Kan du ikke bare klappe keje hvis
du ikke har noget konstruktivt at sige?" er hvad du skrev til mig, og så
begynder du at tale om netetikette - du er simpelthen til grin.

Mvh

Bruno

Fra : Jonas R.

Dato : 27-07-03 23:08

SNIP
> Jeg synes du skal prøve og spørge om hjælp til at stjæle en cykel og i
> dk.sport.cykling eller spørg om det tilsvarende i bilgruppen, så skal du
> bare se hvor civiliseret vi er herinde.

Er en dårlig sammenligning og dem i bil gruppen er såmænd meget flinke og
meget mere civiliseret end herinde.
Du ved ikke om kopien er ulovlig og han spørger ikke hvordan han skal stjæle
et spil.

> Personligt kan jeg ikke se nogen som helst årsag til at hjælpe nogen med
> at bryde loven, og bare og kigge den anden vej er det samme som at vise
> billigelse så det er også udelukket.

Det er også fint nok og det kan jeg såmænd godt forstå. Men så synes jeg du
skal lade vær og kommenterer alle ting på din meget negative måde...

> Derfor burde det være indlysende at vi så er nogle stykker som brokker
> os, i det aktuelle tilfælde begrænsede jeg mig til at komme med et
> konstuktivt indlæg hvorefter du så lukkede op for charmen.

Dit indlæg var jo ikke konstruktivt, efter min mening. Men indrømmet jeg
skulle nok ikke have skrevet at du skulle klappe keje og at du var dum at
høre på! Bliver bare træt af, at høre på det samme gylle du altid lukker ud.

> "Du er faenme så snot dum at høre på! Kan du ikke bare klappe keje hvis
> du ikke har noget konstruktivt at sige?" er hvad du skrev til mig, og så
> begynder du at tale om netetikette - du er simpelthen til grin.

Fint nok!
EOD
Resten kan foregå på hemandk@tiscali.dk
Det her er for dumt.

Jonas

Fra : Seth

Dato : 26-07-03 05:58

"Yungstah" <yungstah@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der så ik en venlig sjæl der vil poste et par ip'er til nogen rune
> servere ??? Jeg har søgt og søgt på google men finder ik noget :|

Hvilken Rune spiller du? Rune eller Hov (Halls of Valhalla)..
Hvis du spiller Rune, så hold dig enten til 1.0 eller 1.01, da disse er dem
med langt de fleste spillere på.

og bruger du gamespy til at connecte? prøv at komme med hele fejlen, som du
får...
kunne også være en firewall fejl, hvis du ikke har åbnet for de rigtige
porte.

Mvh
Bo

[MUA]_Avalanche from www.clan-mua.org
Rune Honor Fighters

Fra : Yungstah

Dato : 26-07-03 09:21

> [...]
du
> får...
> kunne også være en firewall fejl, hvis du ikke har åbnet for de rigtige

Hejsa Rune!

Jeg har Rune (ikke HOV). Jeg har installeret 1.07 patchen.
Der er nogle porte jeg ikke kan bruge da ham der styrer internettet
i vores boligforening står for alt det der - desværre :|

Jeg installerer lige 1.01 og ser hva den så siger og så paster
jeg her bagefter på forhånd mange tak mvh August

Fra : Laziter [9440]

Dato : 26-07-03 22:55

At der findes folk både for og imod piratkopier hersker der vist ingen tvivl
om, sådan er det og sådan vil det altid være.. Der findes åbenbart også folk
der mener at en newsgroup er det ideellle sted at skændes som børn, jeg
ryster lidt på hovedet over dette, på en måde er det sjovt, men for pokker
hvor er det alligevel træls at sidde og lede efter noget i sådan et rod af
verbale røvfulde og indirekte trusler om helvede på jorden..
SKAL der skældes ud så send dog e-mail til vedkommende.. Enten har man et
svar på det der bliver spurgt om, eller også bør man helt lade være med at
sige noget (og nu gør jeg det sq selv midt i en tråd), al den moralprædiken
hører ikke hjemme et sted som her..

Det var så bare lige MIN mening
---- Laziter ----
Everyone loves victory.
laziter@NOSPAMgamebox.net (fjern NOSPAM)

Fra : Seth

Dato : 27-07-03 14:11

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> svar på det der bliver spurgt om, eller også bør man helt lade være med at
> sige noget (og nu gør jeg det sq selv midt i en tråd), al den

Jeg kan ikke være mere enig med dig Laziter!

Kære GURU Bruno...

Vil du ikke lige være sød og forklare mig hvorfor Yungstah's problem skulle
have noget at gøre med om det er en kopi eller ej?
Spillet har ingen kopibeskyttelse, det ved jeg da jeg efterhånden har taget
ret mange kopier af min original...har spillet det rigtigt meget tidligere
og slidt en 4-5 skiver op.
På cd'en følger Gamespy ikke med, derfor er der heller ingen check om det er
original eller ej....
Kunne det ikke bare tænkes af Yungstah ikke har fået åbnet for sine porte på
hans router/firewall..?!.

som Laziter siger, så skriv dem en mail i stedet for at fylde usenet med alt
dit opkast...

Til Yungstah...

Prøv at køre med version 1.0 kun! snak med din administrator og bed ham om
at åbne for port 7777 & 7778, disse bliver brugt af Rune.
Gå nu ind i spillet og glem alt om gamespy og alle de andre
programmer....brug multiplayer delen i Rune kun og se om det virker.

Mvh
Bo

Ellers kontakt mig på min mail, så skal jeg nok hjælpe dig...

Fra : Yungstah

Dato : 27-07-03 15:27

> [...]
>
> Mvh
> Bo
>
> Ellers kontakt mig på min mail, så skal jeg nok hjælpe dig...

Hej! Tusinde tak for din hjælp! Du er min redningsmand!
Jeg kan "switche" mellem 4 servere i vores netværk og
jeg fandt ud af at portene var åben på den første af dem,
så nu finder den en masse spil... Men alle bruger halls
of valhalla og jeg har 1.07 installeret, hvordan fjerne
jeg så patchen så jeg har 1.00 igen??? På forhånd tak! :)

Ka det forresten virkelig passe at der næsten ik er nogen
rune spil (højst 2-3 af det gamle rune) :| har endnu, ikke
joinet en server med held :/ Taak!

Fra : Seth

Dato : 27-07-03 16:15

> [...]
>
> Ka det forresten virkelig passe at der næsten ik er nogen
> rune spil (højst 2-3 af det gamle rune) :| har endnu, ikke

Jeg vil klart anbefale af du afinstallerer alt som har med Rune at gøre og
derefter bare installerer 1.0
så møder du kun alle servere som har 1.0 & 1.01, som du kan joine.

Der har ikke været så mange servere online i dag korrekt, men på en god dag
så kommer der nemt en 20-50 stykker frem.
Ellers lav selv en server, så skal folk nok komme.

Husk du skal kun joine spil i "Deathmatch" & "Team Deathmatch". servere
under "all servers" er 1.06 og op, så dem behøver du ikke.

Mvh
Bo aka. [MUA]_Avalanche
www.clan-mua.org

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 27-07-03 17:34

Seth wrote:
> Vil du ikke lige være sød og forklare mig hvorfor Yungstah's problem skulle
> have noget at gøre med om det er en kopi eller ej?

Simpelt. Hvis det er en kopi så kan man i princippet ikke være sikker på
nogetsomhelst, den kan jo havde været igennem mange hænder og måske være
inficeret med virus eller der mangler filer eller.... og så er der jo
også mange produkter som er kopibeskyttet (hvilket selvfølgelig er en
gennerel betragtning og ikke relevant i dette tilfælde).

Mvh

Bruno