Problem med AX59 pro, Vil ikke slukke pc`e~
Fra : Steen Heide

Dato : 25-07-03 18:53

Jeg prøvede først at installere mit almindelige CD rom drev på IDE2
det gik ikke
jeg flyttede det over som slave på IDE1 så var computeren ok
Så installerede jeg min HP 9100e brænder som cabel select på IDE2
Så nu er den gal igen

Er der nogen der kender en løsning

På forhånd tak

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 25-07-03 21:58

Steen Heide wrote:
> [...]
> jeg flyttede det over som slave på IDE1 så var computeren ok
> Så installerede jeg min HP 9100e brænder som cabel select på IDE2

Nøjs med at bruge enten master/slave-indstillinger, eller cable select.
Ikke begge dele, heller ikke selv om enhederne er på to forskellige kabler.

Fra : Kim Michael Larsen

Dato : 25-07-03 21:56

Prøv at sætte jumperen som master i stedet for.
mvh Kim.