Hjælp til fejl meddelse
Fra : inferno

Dato : 25-07-03 18:29

Hejsa

Lidt hjælp ved ikke hvad jeg skal gøre for at få det til at virke !!
Jeg får følgende fejl meddelse:

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output
started at
/customers/agapornis.org/agapornis.org/httpd.www/test/default.php:7) in
/mitweb/test/afstem.php on line 14

Se her !!
http://www.agapornis.org/test/default.php Jeg har bare lavet en include til
filen afstem.php sådan her i min default.php fil : <? include 'afstem.php';
?> kan man ikke godt det ???

Direkte link virker fint hmm..
http://www.agapornis.org/test/afstem.php

Er helt grøn angående php så slå mig ikke ihjel -:)

Hilsen

Allan

Fra : Ronni

Dato : 25-07-03 19:57

afstem.php sætter formentlig en cookie, som skal sættes inden der sendes
andet header information til browseren.
Da du formentlig includer afstem.php efter <html><head> etc etc kan den ikke
sætte cookien korrekt, og derfor
får du fejlen.

Den nemme løsning:
indsæt i toppen af default.php
ob_start();
og i bunden
ob_end_flush();
Det er output buffering, der gemmer alt indhold der sendes til browseren til
siden er færdig, før den sender noget.

Med venlig hilsen
Ronni

Fra : inferno

Dato : 25-07-03 20:03

hejsa

1000 tak for den hurtige hjælp og nu virker det sku som det skal =)
endnu engang tak =)

Allan

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 26-07-03 05:19

On Fri, 25 Jul 2003 21:02:47 +0200
"inferno" <inferno_dk@hotmail.com> wrote:

> hejsa
>
> 1000 tak for den hurtige hjælp og nu virker det sku som det skal =)
> [...]

http://www.webcafe.dk/tipsogtricks/php/phpheaders.html

Mvh.
   Madsen

--
| Anders K. Madsen
http://lillesvin.linux.dk |
| There are 10 types of people in the world... |
Those who understand binary - and those who don't.
| - http://bash.org |