Fejl i T3.....???
Fra : Rikke og Per

Dato : 25-07-03 17:48

Jeg er efter at have set T3 i onsdags kommet til at tænke på hvordan T-X
overhovedet er i stand til at forvandle sig til Kate Brewster, idet jeg ikke
mindes at T-X har rørt hende.

Kan nogen her huske om T-X på noget tidspunkt berører Kate ??

BTW så synes jeg filmen var en god oplevelse - men overraskelsen var
betydeligt større ved 2'eren, der er længder foran 1'eren.

Per fra Randers

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-07-03 17:46

Rikke og Per wrote:
> [...]
> mindes at T-X har rørt hende.
>
> Kan nogen her huske om T-X på noget tidspunkt berører Kate ??

I starten af filmen i dyrekliniken har T-X sin højhælede solidt plantet
på Kate's hals for at få hende til at fortælle hvor John er henne.

/Robert

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 25-07-03 17:49

"Rikke og Per" <NOSPAMperikke@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> BTW så synes jeg filmen var en god oplevelse - men overraskelsen var
> betydeligt større ved 2'eren, der er længder foran 1'eren.

Hvem siger hun skal berøre hede? Det er kun i T2 hvor du får at vide at
T1000 skal berøre sit offer før han kan forvandle sig om til. T-X er jo
langt højere technologisk udviklet... såeee?

Mvh. Martin

Fra : Robert Eriksen

Dato : 25-07-03 17:50

Martin Ohlsson wrote:
> "Rikke og Per" <NOSPAMperikke@get2net.dk> wrote in message

> ikke

> Hvem siger hun skal berøre hede?

Det siger T-101/800 da T-X dukker op som Kates forlovede.

/Robert

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-07-03 11:35

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> writes:

> Hvem siger hun skal berøre hede?

Det gør Arnie.

--
Peter B. Juul, o.-.o ($/x) * SQR(TCP) * Pr0n = Internet!
The RockBear. ((^)) - The Internet Timeline