Pro@cces og IRC
Fra : Kasper Riis-Hansen

Dato : 03-04-01 12:35

Hej

Nogen der ved hvorfor det med en pro@ccess linje med cisco router ikke er
muligt at sende filer på IRC lige som det heller ikke er muligt at share
filer på Napster. Hvilke porte er det som er lukkede ?

på forhånd tak

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 03-04-01 12:31

> Nogen der ved hvorfor det med en pro@ccess linje med cisco router ikke er
> muligt at sende filer på IRC lige som det heller ikke er muligt at share
> filer på Napster. Hvilke porte er det som er lukkede ?

Alle bortset fra de 4 du fik oplyst da du modtog routeren

men kun hvis det er set udefra.

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Bobby McFr@g'it

Dato : 03-04-01 12:38

"Kasper Riis-Hansen" <nospam_1163@ab-nymindegaard.dk> wrote in message

> Nogen der ved hvorfor det med en pro@ccess linje med cisco router ikke er
> muligt at sende filer på IRC lige som det heller ikke er muligt at share
> filer på Napster. Hvilke porte er det som er lukkede ?

Hmmm... jeg kører selv med en paccess router der er lukket til som et
kyskhedsbælte. Men jeg har ikke problemer med at modtage eller sende filer
m. Napster (dengang...), IRC, ICQ og lign...

- Bobby

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 03-04-01 13:17

Den Tue, 3 Apr 2001 13:34:41 +0200, skrev "Kasper Riis-Hansen"
> [...]

>muligt at sende filer på IRC lige som det heller ikke er muligt at share
>filer på Napster. Hvilke porte er det som er lukkede ?

Kig på http://proaccess.jth.net/stdkonf.html
Jeg gætter på, at Cisco routeren er konfigureret på samme måde.

- Jørgen

http://proaccess.jth.net/
http://dns.jth.net/ Godkendte DNS servere til .dk og internationale domæner

Fra : Philip Søeberg

Dato : 03-04-01 16:56

Jørgen,

Hvad er det her for en gang sludder: (Taget fra linket nederst)
"Ledes til router, når afsender er Tele Danmarks overvågningsmaskiner
ellers lukket"

- Philip