Ændring af filnavn plz hjælp fast!!!
Fra : Yungstah

Dato : 25-07-03 17:33

Hejsa!!! Jeg har en fil (f.eks )
og jeg skal ha omdøbt den til (f.eks
Rune.Downloaded.From.Kazaa.Very.illegal.zip)

Jeg ved man kan gøre det i ftp programmer da man har mulighed for at rename
HELE filen der (altså også .filtype) men er der ikke nogle muligheder for
det i windows xp også?? TAK

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 25-07-03 17:44

Yungstah wrote:
> [...]
> rename HELE filen der (altså også .filtype) men er der ikke nogle
> muligheder for det i windows xp også?? TAK

LMAO

Tools/Folder Options/View/Hide Extensions for known Filetypes

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Yungstah

Dato : 25-07-03 18:44

> LMAO
>
> Tools/Folder Options/View/Hide Extensions for known Filetypes
>
> -Sune

hey tak!!! du redede min dag..

Fra : arc@na

Dato : 25-07-03 19:56

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in news:bfrmi0$2h6t$1
@news.cybercity.dk:

> LMAO

Vi har allesammen været begyndere - engang for 12 år siden for mit
vedkommende.

Og jeg følte mig virkelig stødt over smart-asses, som vidste det hele, men
ikke gad at hjælpe.

arc@na

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-07-03 00:25

arc@na wrote:
> [...]
> vedkommende.
>
> Og jeg følte mig virkelig stødt over smart-asses, som vidste det

Thanks for sharing.. Har du det bedre nu?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?