Håndleds rem til mobil ?
Fra : J.K.Arning

Dato : 25-07-03 16:13

Har i bemærket det lille "øje" der er oppe i hjørnet
af en del Nokia mobiler ( som f.eks. min 6610 ) .. jeg
har set nogle have en snor / rem alla dem man bruger
meget til nøgler fortiden monteret der men jeg har ikke
haft held til at finde en eneste mobil forhandler der har den
ringeste ide om hvor de fås .. men flere har har sagt at de får
mange forespørgsler på dem .. så er der nogle herude der ved
hvor de tingester fås ?

Gerne en forretning / kæde i Kbh. alternative online shop.

Regards

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-03 16:10

"J.K.Arning" <news@nospamarning.dk> skrev i en meddelelse
>.. så er der nogle herude der ved
> hvor de tingester fås ?

Telekæden i Taastrup og i Rødovre har et stort udvalg i originale Nokia
covers og også den nævnte (nøgle)snor!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : J.K.Arning

Dato : 25-07-03 16:25

"Helmut Lotti" <HelmutL(SnabelA)ofir(Prik)dk> wrote in message
> Telekæden i Taastrup og i Rødovre har et stort udvalg i originale Nokia
> covers og også den nævnte (nøgle)snor!

tak for tippet .. "tingesten" er desværre ikke med på deres side.

Regards

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-03 16:24

> tak for tippet ..

Selv tak!

>"tingesten" er desværre ikke med på deres side.

Nej! Men de har den i deres butik!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Christian Poulsen

Dato : 25-07-03 19:21

Også set i diverse butikker på Nørrebrogade. Bl.a. Teleringen.