Indisk film Shakti fra dr2 torsdag eller d~
Fra : Marian Oxholm Fricke~

Dato : 25-07-03 16:01

Hej er der en her der har optaget: shakti fra dr 2 i går.
jeg har ringet til dr. den kan ikke købes, og dem der skulle optage den for
mig faldt i søvn før de fik sat videoen igang
eller devdas et par uger før.
Pleaaase en kopi tak
Kærligst marian

Fra : Torben B. Sørensen

Dato : 26-07-03 09:24

"Marian Oxholm Fricke Pedersen" <marian@aab-net.dk> wrote in

> [...]
> jeg har ringet til dr. den kan ikke købes, og dem der skulle optage
> den for mig faldt i søvn før de fik sat videoen igang

Svensk TV2 sender Devdas kl. 21.15 i aften (lørdag den 26. juli), så måske
kan du fange den denne gang.

Torben

Fra : Torben B. Sørensen

Dato : 26-07-03 14:32