Skærme
Fijala 3554
Responstid på 15" skærme
Fra : phayrynx

Dato : 25-07-03 15:14

Hej NG

Fona har den der Blackview skærm. Der er skrevet en del om den på 17",
men jeg er egentlig mere interesseret i den på 15".
I butikken kan de ikke fortælle mig responstiden, og jeg kan ikke få
vist skærmen i brug. Er der nogen som kender responstiden på den? Har
hørt at den er 20 ms for den på 17", men kender ikke tiden for den på
15.
Jeg skal bruge skærmen derhjemme, og da jeg spiller ind i mellem vil
jeg være ked af dårlig responstid. Kan den bruges til 1.st person
shooters?

Til slut: Belineas 10 15 36 fik bedste bedømmelse i Tænk & Test nr.
34. Er der nogen som har prøvet at spille på den, eller kender
responstiden?

På forhånd tak og fortsat god sommer.

\Sune

Fra : Lars

Dato : 25-07-03 19:22

On 25 Jul 2003 07:14:10 -0700, pharynx@ofir.dk (phayrynx) wrote:

> [...]
>men jeg er egentlig mere interesseret i den på 15".
>I butikken kan de ikke fortælle mig responstiden, og jeg kan ikke få

FONA har 14 dages fuld returret, så køb den, prøv den, og hvis du
ikke kan lide den, så returnerer du den bare.

<http://www.fona.dk/omfona.asp?kategori=Fona+fordele>
"Der skal være plads til at fortryde. Derfor kan varer købt i
FONA returneres eller byttes i op til 14 dage efter købet. Det
eneste vi forlanger, er, at du bringer varen tilbage ubeskadiget
og i dens originalemballage - komplet med manual, fjernbetjening,
kabler osv. Returretten gælder ikke mobiltelefoner, printere og
paraboludstyr. Du kan også returnere musik og software i FONA.
Blot husk, at disse skal returneres plomberet."

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>