Ny mobil - hvilket tilbud er bedst?
Fra : Sulfo88

Dato : 25-07-03 12:39

Jeg leder efter en ny mobiltelefon. Jeg har nummer og abonememt osv. så jeg
skal bare bruge en telefon. Det skal være en billig en, uden de helt vilde
funktionaliteter, evt. en Nokia 3510i, Sony Ericsson R600, Ericsson T68i
eller en billig Siemens.

Hvilken udbyder har det bedste tilbud, når man alligevel går ud og
sim-unlocker telefonen med det samme? Altså hvor er udgifterne mindst, når
man inkluderer oprettelse, 6 måneders abonnement samt telefonens pris?

Mvh. Dan

Fra : Søren Blom

Dato : 25-07-03 12:54

"Sulfo88" <snowy@worldonline.dk> skrev i
> Hvilken udbyder har det bedste tilbud, når man alligevel går ud og
> sim-unlocker telefonen med det samme? Altså hvor er udgifterne mindst, når
> man inkluderer oprettelse, 6 måneders abonnement samt telefonens pris?

Undskyld mig, men hvorfor køber du ikke en brugt mobiltelefon, der er mange
gode til salg både på news:dk.marked.privat.telefon.mobil og på
www.mobilauktion.dk

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Sulfo88

Dato : 25-07-03 13:37

Mest fordi jeg har mange erfaringer med, at batterierne til mobiler hurtigt
bliver meget dårlige, især hvis man ikke har været god til at "passe på
dem", dvs. kun lade når batteriet er helt tomt, lade fuldt op osv... Det er
sådan set mest derfor, men hvis du mener de sagtens kan betale sig at købe
en brugt, så vil jeg da overveje det...

Fra : Søren Christensen

Dato : 25-07-03 17:44

"Sulfo88" <snowy@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> sådan set mest derfor, men hvis du mener de sagtens kan betale sig at købe

Det er mest på de gamle typer batterier det havde noget at sige. Det har
intet at sige på li-ion batteriet...

Venligst

Fra : AB

Dato : 26-07-03 14:00

> [...]
> funktionaliteter, evt. en Nokia 3510i, Sony Ericsson R600, Ericsson T68i

Skal det endeligt være en SE lavprismodel, kan jeg kun anbefale T200. I
modsætning til R600 har den T9 ordbog.

> Hvilken udbyder har det bedste tilbud, når man alligevel går ud og
> sim-unlocker telefonen med det samme? Altså hvor er udgifterne mindst, når
> man inkluderer oprettelse, 6 måneders abonnement samt telefonens pris?

Du er nok ude i noget Sonofon mht. billige abonnementer og billige mobilos.
Jeg vil mene, at priserne starter ved kr. 45,- pr. måned. Jeg ser tit folk
anbefale mobilpriser.dk, men tit har lokale forhandlere bedre tilbud. Eks.
købte jeg en SE T200 for kr. 49,- + variant billigzone hos en lokal Ekspert
for 3 uger siden - og jeg er som sagt super tilfreds.

/Anders