Lidt Aliens [DVD]
Fra : Morten DH

Dato : 25-07-03 10:31

Fangede lige den her på The Digital Bits idag:

"We take a look at the hard work involved in putting together a great DVD
special edition. Our friends at Twentieth Century Fox have allowed us to go
behind-the-scenes on the making of their forthcoming, 9-disc Alien
Quadrilogy special edition box set. We've done an extensive, in-depth
interview with DVD producer Charles de Lauzirika, in which you'll learn
about the process of producing, the exciting and never-before-seen extras
included on the set, the participation of the actors, directors and other
talent, and the creation of new special edition versions of the films.
You'll also learn about the effort to reconstruct the original cut of
Alien³, and the new special effects work that was required to finish deleted
scenes for Alien, Alien³ and Alien: Resurrection. And that's just for
starters. We also interview Alien director Ridley Scott, reveal interesting
production facts and stats, take you behind-the-scenes on a typical audio
commentary session with cast members and more. This section also features
all-new, behind-the-scenes photos of the work and those involved."

Er jeg den eneste der glæder mig som en barn til juleaften til det original
cut af Alien 3? og det lyder som om vi kommer til at se endnu flere nye
scener til Alien

Fra : Ole Steiness

Dato : 26-07-03 01:51

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse

> Er jeg den eneste der glæder mig som en barn til juleaften til det
original
> cut af Alien 3?

Nej, mums, lad os få noget mere af det!

Alien-serien rulez...

- Ole

Fra : Brian Nielsen

Dato : 26-07-03 12:04

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message

> Er jeg den eneste der glæder mig som en barn til juleaften til det
original
> cut af Alien 3? og det lyder som om vi kommer til at se endnu flere nye
> scener til Alien

Hvis scenerne inkluderes i Alien, uden mulighed for at fravælge dem, så
sælger de ikke et eksemplar til mig. Den film er perfekt som den er, så de
har bare at holde snitterne fra den!

/Brian

Fra : Kong Kent

Dato : 26-07-03 12:10

> Hvis scenerne inkluderes i Alien, uden mulighed for at fravælge dem, så
> sælger de ikke et eksemplar til mig. Den film er perfekt som den er, så de
> har bare at holde snitterne fra den!

Enig!! De bør bruge seamless branching, som det er gjort i T2:UE , således
begge versioner kan være på én skive, og man selv kan vælge. Mener også, at
Alien er fin som den er, men kunne da godt tænke mig at se de slettede
scener inkorporeret, hvis altså de er i samme kvalitet som resten af filmen,
rent teknisk mht. billede og lyd.

Alien3 ved jeg sq ikke om den behøver være længere. Men hvis instruktøren
har udeladt noget, som skulle have været med, så skal vi da for pokker også
have directors-cut versionen! Igen: Brug seamless branching.

Håber FOX læser med herinde

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com

Fra : Michael Castensen