FP XP fejler :-(
Fra : Torben Brøndum

Dato : 24-07-03 23:49

Har netop geninst. FP XP på en ny maskine. Flyttet (cut) hjemmesiderne over
på en nyt drev. Webstdet åbnes fint, men når en særkilt side skal åbnes, så
fejler FP - jeg kan ikke få lov at redigere. Hvad kan være galt - og hvordan
retter jeg fejlen ?

Torben Brøndum

Fra : Torben Brøndum

Dato : 24-07-03 23:52

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk>

> [...]
> på en nyt drev. Webstdet åbnes fint, men når en særkilt side skal åbnes,

> fejler FP - jeg kan ikke få lov at redigere. Hvad kan være galt - og

Det samme gælder selv ved et nyoprettet websted i den nye inst. af FP -
fejl:
"Systemundtagelse - adgangsfejl".

Torben Brøndum

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-07-03 12:36

Torben Brøndum wrote:
> "Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk>

> Det samme gælder selv ved et nyoprettet websted i den nye inst. af FP
> - fejl:
> "Systemundtagelse - adgangsfejl".

Har du hentet de sidste opdateringer. Det er en kendt fejl ved XP at FP 2002
har problemer med at fungere med XP hvis de sidste opdateringer ikke er
indsat.

--
ahw

Fra : Torben Brøndum

Dato : 26-07-03 23:10

"Arne H. Wilstrup" <Karl@meget.smart.dk>

> Har du hentet de sidste opdateringer. Det er en kendt fejl ved XP at FP
2002
> har problemer med at fungere med XP hvis de sidste opdateringer ikke er
> indsat.

Tak for svar. Har seet på MS hjemmeside - virker lidt uoverskueligt med
opdates
til FP. Hvilke mener du er nødvendig ?

Torben Brøndum

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-07-03 23:34

Hent alle dem, der anbefales - i XP gå til start - windows update - og følg
derefter anbefalingerne der.

--
ahw

Fra : Torben Brøndum

Dato : 27-07-03 14:56

"Arne H. Wilstrup" <Karl@meget.smart.dk>

Ved ikke om jeg fik skrevet det tydelig nok:

Har haft en oiifice xp inst. kørende på en win2Ksrv platform.

Nu har jeg lavet en ny serverinst. med SP4. Har inst. office XP og herudover
særskilt -
FP XP.

Jeg har en del hjemmesider hvor der bla. er et billede galleri - siderne
lavet i FP XP.

Jeg kan åbne webstedet i FP XP, men når jeg åbner en side med eks. et
galleri, så fejler
FPXP og lukker ned. Jerg kan altså ikke komme til at redigere. Hvad pokker
er galt ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-07-03 10:18