Lige noget for Natasha Henstridge fans
Fra : Per Moreau

Dato : 24-07-03 22:29

Jeg sad og zappede alle tv kanalerne igennem og faldt over en tv serie
på TV2 Norge.
Det er en serie der hedder She Spies, der har selveste Natasha Henstridge
i hovedrollen.
Serien vises hver Torsdag kl. 23:05
http://us.imdb.com/Title?0315064
Så kan man bare godt li´ at se på dejlige Natascha er det lige noget.

Mvh
Per M.

Fra : Per Moreau

Dato : 24-07-03 22:55

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Serien vises hver Torsdag kl. 23:05
> http://us.imdb.com/Title?0315064
> Så kan man bare godt li´ at se på dejlige Natascha er det lige noget.

Opdagede lige i Se&Hør at den også vises om Tirsdagen kl 23.

Mvh
Per M.