ISDN til fast pris?
Fra : Christian Capell

Dato : 03-04-01 10:53

Hej

Har hørt rygter om, at Tele Danmark tilbyder udvalgte kunder ISDN til en
fast pris (ingen minutafgift), hvis de ikke kan levere ADSL og ønsker at
holde på kunden.

Ved nogen noget?

Christian

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 03-04-01 11:21

TDC Pro@ces ISDN
http://www.zillion.dk/produkter/access/proaccess/

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-04-01 16:50

> TDC Pro@ces ISDN
> http://www.zillion.dk/produkter/access/proaccess/

Der var vist et andet selskab, som solgte produkter for TDC....

Hvor det var helt vildt billidt,,, noget med 250 kroner pr. måned... Men
bare stadig samme oprettelses pris, på 3000 kr.

Kan bare ikke huske URL´en

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-04-01 16:53

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> wrote in message

> [...]
>
> Hvor det var helt vildt billidt,,, noget med 250 kroner pr. måned... Men
> bare stadig samme oprettelses pris, på 3000 kr.

Nu fandt jeg alligevel url´en... inde i min history...

www.telemetro.dk

priser: http://www.telemetro.dk/INPRIS.htm

men godt nok et fusket selvskab... som der også blev nævt i de indlæg
dengang...

Nu har de bare sat samme priser, som TDC....

Jeg tror vitterligt,, at det var noget med 200 kroner, der stod før...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-04-01 17:16

"Christian Capell" <capell@odsgard.dk> wrote in message
> [...]
til en
> fast pris (ingen minutafgift), hvis de ikke kan levere ADSL og

Det har intet med udvalgte kunder at gøre og intet om at holde på
kunderne... Det er en standard-løsning fra TeleDanmark Erhverv, nu
Zillion. Løsningen hedder Pro@ccess og kræver en router. Hvis du selv
har routeren (eller anskaffer dig en), så kan det fås til 1500,-
+moms/kvt. og ingen oprettelse. Hvis Zillion skal levere en
prækonfigureret router er prisen en hel anden...

Hvis du selv anskaffer dig en router, står jeg gerne til rådighed med
svar på diverse spørgsmål i forb. med opsætningen. Husk på at Zillion
_ikke_ supporterer dit private udstyr.

--

Men venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Working@Dual PPro-240

Fra : Erik Dan

Dato : 03-04-01 17:54

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> +moms/kvt. og ingen oprettelse. Hvis Zillion skal levere en
> prækonfigureret router er prisen en hel anden...
Men man kan godt nøjes med f.eks et Diva T/A ISDN modem.

/ Erik

Fra : den glade dreng

Dato : 03-04-01 23:33

Erik Dan <erikdan@NOSPAMprivat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9acv7p$8pm$1@news.inet.tele.dk...

> "Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Men man kan godt nøjes med f.eks et Diva T/A ISDN modem.
Forklar, tak

Per

Fra : Erik Dan

Dato : 04-04-01 07:20

---------------
> Forklar, tak
>
> Per
> ----------------
> Ikke så meget at forklare ,du kobler på,som med et hvert andet internet
abonnement. Skal dog også abonnere på tjenesten "banke på" ,hvis du vil
modtage opkald mens du er på nettet, og ikke have hemligt nummer.
/ Erik

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-05-01 21:01

"Erik Dan" <erikdan@NOSPAMprivat.dk> wrote in message
> abonnement. Skal dog også abonnere på tjenesten "banke på" ,hvis du
vil
> modtage opkald mens du er på nettet, og ikke have hemligt nummer.

Forklar venligst det med 'Banke på'...

--

Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Working@Dual PPro-240

Fra : Anders Larsson \(Rem~

Dato : 04-04-01 07:45

> Forklar, tak

Du kan bruge et hvilket som helst ISDN modem til Pro@ccess.
Det eneste du mister ved ikke at have router, er at TeleDK ikke kan åbne
linien fra central og til dig, når nogen tager fat i din IP.
Men da Pro@ccess er et ægte flatrate produkt, burde dette ikke være et
problem, da du kan have linien åben 24 timer i døgnet. TDC lukker dog linien
hvis der ikke er aktivitet i en periode - men det burde heller ikke være et
problem for dig at løse.

Har selv pro@ccess ISDN (med Zyxel Omni net) og har ingen problemer haft i
de 3 måneder det har kørt.

Anders Larsson
Alle udtalelser er ubetinget mine egne...
.... undtagen i de tilfælde hvor andre gør indsigelse...
.......eller hvor de blot er uvederhæftige.....

Fra : Henning Petersen

Dato : 04-04-01 10:25

Vil det sige at der er en fast IP med pro@ccess ISDN ?

> [...]
> hvis der ikke er aktivitet i en periode - men det burde heller ikke være et

Så begynder det jo at lyde rigtigt godt.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ E-mail: mailto:henning.petersen@hpc.dk
Skoletoften 9, Blans Work: http://www.hpc.dk
DK - 6400 Soenderborg Hobby: http://www.dds.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-04-01 10:57

"Henning Petersen" <henning.petersen.010404@hpc.dk> skrev i en meddelelse
> Vil det sige at der er en fast IP med pro@ccess ISDN ?

Ja, så vidt jeg husker et /30 net dvs 4 ip'er

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 04-04-01 13:31

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9aer32$ap0$1@tnews.inet.tele.dk...
> "Henning Petersen" <henning.petersen.010404@hpc.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja, så vidt jeg husker et /30 net dvs 4 ip'er

Ja, men kun en WAN IP som kan bruges til noget...

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Anders Larsson \(Rem~

Dato : 04-04-01 13:46

"Henning Petersen" <henning.petersen.010404@hpc.dk> skrev i en meddelelse

> Vil det sige at der er en fast IP med pro@ccess ISDN ?

Ja - 2 stk.
En beregnet på routeren og 1 for PC.
I praksis vil du dog kun kunne benytte 1 IP extern - den til PC'en.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Anders Larsson
Tænk positivt.....
.....Det kunne være værre....

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-04-01 22:13

"Anders Larsson (Remove x)" <x.BitNix@NoSpam.dk> wrote in message
> Ja - 2 stk.
> En beregnet på routeren og 1 for PC.

Plus en netværks-IP og en broadcast-IP. 4 ialt.