CBB side med opsætninger?
Fra : Michael Andreasen

Dato : 24-07-03 20:33

Hvor er det jeg finder siden hvor man kan bestille opsætninger af WAP/gprs
til ens mobil model?

Nogen der har linket?

--
Med Venlig Hilsen
Michael Andreasen

Fra : Hien

Dato : 24-07-03 20:37

"Michael Andreasen" <maskinen2000@hotmail.com> wrote in message
> Hvor er det jeg finder siden hvor man kan bestille opsætninger af WAP/gprs
> til ens mobil model?
>
> Nogen der har linket?
>
> --
> Med Venlig Hilsen
> Michael Andreasen

http://cbb.dk/pqz/gprs.jsp og
http://62.243.245.105/number_first/pages/enter_mobile_number.jsp

Husk at man SKAL tilmelde sig GPRS via sms til CBB før det virker..

--
Mvh,
Hien

Fra : Jan Larsen

Dato : 24-07-03 20:55

Hien wrote:

> [...]
> http://62.243.245.105/number_first/pages/enter_mobile_number.jsp
>
> Husk at man SKAL tilmelde sig GPRS via sms til CBB før det virker..

Nu har jeg ringet til dem mange gange uden at de har fået det til at virke,
de sender bare en ny opsætning hver gang, er det kun mig det ikke vil virke
ved ??

/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-03 21:14

"Jan Larsen" <jan@snubi.dk> wrote in message news:bfpdho$pet$1@sunsite.dk...
> [...]
virke,
> de sender bare en ny opsætning hver gang, er det kun mig det ikke vil

Tilmeldte mig for cirka 36 timer siden. Virker stadig ikke.
Nokia 3510i

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Jan Larsen

Dato : 24-07-03 23:25

"FB" <.> wrote:

> "Jan Larsen" <jan@snubi.dk> wrote in message
> virke,
> virke
>
> Tilmeldte mig for cirka 36 timer siden. Virker stadig ikke.
> Nokia 3510i

Jeg tilmeldte mig torsdag i sidste uge, virker stadig ikke. Det er også en
Nokia 3510i ??

/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-03 08:42

"Jan Larsen" <jan@snubi.dk> wrote in message news:bfpmbi$gjr$1@sunsite.dk...
> Jeg tilmeldte mig torsdag i sidste uge, virker stadig ikke. Det er også en
> Nokia 3510i ??

Hmm.
Jan hvad skriv du i din sms?
Jeg skrev GPRS2GO NOKIA 3510I

Jeg mistænker at jeg ikke skal skrive noget I efter 3510.

Mvh
FB

Fra : Jan Larsen

Dato : 25-07-03 10:02

"FB" <.> wrote:

> "Jan Larsen" <jan@snubi.dk> wrote in message
>
> Hmm.
> Jan hvad skriv du i din sms?
> Jeg skrev GPRS2GO NOKIA 3510I
>
> Jeg mistænker at jeg ikke skal skrive noget I efter 3510.

Jeg skrev det samme, men jeg har talt mange gange med CBB og de har også
tilmeldt mig, men stadig uden resultat.?

/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-03 10:05

"Jan Larsen" <jan@snubi.dk> wrote in message news:bfqrme$sp6$1@sunsite.dk...
> Jeg skrev det samme, men jeg har talt mange gange med CBB og de har også
> tilmeldt mig, men stadig uden resultat.?

Underligt. Må ringe til dem her kl 12:00 og hører hvad de har gang i.

Mvh
FB

Fra : Jan Larsen

Dato : 25-07-03 10:07

"FB" <.> wrote:

> "Jan Larsen" <jan@snubi.dk> wrote in message
>
> Underligt. Må ringe til dem her kl 12:00 og hører hvad de har gang i.
Ja, jeg ringer sq også igen ;), nu skal det sq virke.

/Jan

Fra : Jan Larsen

Dato : 25-07-03 10:14

"FB" <.> wrote:

> "Jan Larsen" <jan@snubi.dk> wrote in message
>
> Underligt. Må ringe til dem her kl 12:00 og hører hvad de har gang i.

Har lige talt med dem igen igen og de siger jeg bare skal tilmelde mig igen,
så skulle det virke i løbet af weekenden, det var det svar de havde fået af
sonofon ??

/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-03 10:34

"Jan Larsen" <jan@snubi.dk> wrote in message news:bfqsd4$256$2@sunsite.dk...
> [...]
igen,
> så skulle det virke i løbet af weekenden, det var det svar de havde fået

Det er bare træls at tilmelde sig hele tiden. Så går man desperat og venter
i 24 timer, hvis det ikke virker, venter man igen 24 timer :(

Kan da ikke være så svært at oprette et nummer til GPRS. Burde kunne gøres
på få sekunder.

Mvh
FB

Fra : Hien

Dato : 24-07-03 22:16

> [...]
virke,
> de sender bare en ny opsætning hver gang, er det kun mig det ikke vil

Jeg bestilte fra første dag det var oppe og stå, og det har virket siden
da.. her er ingen problemer og jeg kan sagtens bruge mobilen som modem til
min bærbar til at komme online med. Du må nok hellere rette henvendelse til
CBBs kundeservice.

--
Mvh,
Hien

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-03 22:19

"Hien" <hien@fjerndette.hien.dk> wrote in message
> [...]
> min bærbar til at komme online med. Du må nok hellere rette henvendelse

Hej Hien. Kan du huske hvor lang tid det tog fra tilmedling til det virkede?

Mvh
FB

Fra : Hien

Dato : 24-07-03 22:24

"FB" <.> wrote in message
> Hej Hien. Kan du huske hvor lang tid det tog fra tilmedling til det
virkede?

> Mvh
> FB

Hej FB,

Det tog 3-4 timer og så fungerede alt som det skulle

--
Mvh,
Hien

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-03 22:49

> Hej FB,
>
> Det tog 3-4 timer og så fungerede alt som det skulle

Gid det var mig :)

Må lige ringe til dem i morgen. Har dog også sendt en email afsted, men det
tager et par timer hver gang at få svar.

Mvh
FB

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-03 20:40

> Hvor er det jeg finder siden hvor man kan bestille opsætninger af WAP/gprs
> til ens mobil model?
>
> Nogen der har linket?

Har du kigget på deres forside??

http://cbb.dk/