Skærme
Fijala 3554
Phillips 107E - "tænder ikke" ?
Fra : Jesper Laursen

Dato : 24-07-03 20:04

Hejsa

Jeg var så "heldig" at min pc på arbejdet med ovennævnte skærm ikke ville
tænde. Vores IT - "nørd" kom og skiftede den, og sagde at den gamle skærm
skulle smides ud. Jeg spurgte om jeg måtte tage den, og han sagde ok.
Nu ville jeg teste den herhjemme og ikke overraskende er resultatet det
samme: Den går simpelthen ikke ud af standby, når computeren booter.
Er der muligvis nogle, der ved, hvad dette kan skyldes og er det noget, man
kan lave på en eller anden måde ?

Jeg har tjekket kabler osv... ingen bøjede ben e.l.

Jeg håber på noget brugbar hjælp, da jeg synes, at det ville være synd at
smide skærmen ud, hvis nu den kan repareres.

På forhånd tak

/Jesper Laursen

Fra : Brille

Dato : 26-07-03 14:29

"Jesper Laursen" <jespernotgoodemail@space.dk> wrote in message
> [...]
> samme: Den går simpelthen ikke ud af standby, når computeren booter.
> Er der muligvis nogle, der ved, hvad dette kan skyldes og er det noget,

Der er mange ting der kan være årsag til dette, men uden at måle lidt på
den, er det rimelig svært at sige hvad der præcist er galt, ja det kan godt
laves, men det kræver man kender noget til monitor / tv teknik.

MVH.

Brille

Fra : Jesper Laursen

Dato : 27-07-03 10:31

"Brille" <brille(remove)@hotmail.com> wrote in message

> [...]
godt
> laves, men det kræver man kender noget til monitor / tv teknik.

Ok... tak for det. Jeg må prøve at smide den ind til en forhandler.

/Jesper Laursen

Fra : Brille

Dato : 27-07-03 17:54

> Ok... tak for det. Jeg må prøve at smide den ind til en forhandler.
>
> /Jesper Laursen

Det tror jeg næppe kan svare sig...

MVH.

Brille