forsikring ??
Fra : Keld Petersen.

Dato : 24-07-03 20:03

jeg skal have min båd forsikret .motorbåd. ansvar og kasko . er der nogle
med nogle gode idéer til et godt og billigt forsikrings selskab ??

Fra : glenn007

Dato : 24-07-03 20:54

"Keld Petersen." skrev d. 24-07-03 20:03 dette indlæg :
> jeg skal have min båd forsikret .motorbåd. ansvar og kasko . er der
nogle
> med nogle gode idéer til et godt og billigt forsikrings selskab ??

Se danmarks tursejler forening, de har en billig ansvars forsikring, så
mon ikke de også kan klare kaskoen

http://www.danmarkstursejlerforening.dk

mvh.

Glenn

http://www.kandu.dk/

Fra : dk.fritid.sejlads

Dato : 26-07-03 17:16

Jeg kan absolut anbefale CODAN. kasko koster ca. 1800, alt efter hvad man
har der i forvejen, etc.
Hilsen Thomas

Fra : Who now

Dato : 24-07-03 22:40

I mit tilfælde var det for dyrt at forsikre min Fjord hos dem, de sagde at
de var dyrer fordi de har noget ulykkeforsikring og noget andet med.
Prøv Yachtpool, de spørger ikke om hvor stærk den kan sejle. Jeg syntes de
har nogle ok priser.
VH
Steen

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 25-07-03 06:04

> Prøv Yachtpool, de spørger ikke om hvor stærk den kan sejle. Jeg syntes de
> har nogle ok priser.

Jeg vil endnu engang advare imod Yacht Pool, og derimod anbefale Pantaenius
http://www.pantaenius.com/

/HHA

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-07-03 00:11

Du kunne måske også prøve at få den forsikret i Tyskland... så sparer du
statsafgiften på 1%

Jan Rasmussen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-07-03 01:26

"Jan Rasmussen" <jr@XXXvejen-net.dk> skrev i en meddelelse

> Du kunne måske også prøve at få den forsikret i Tyskland... så sparer du
> statsafgiften på 1%

Nej, det er *ikke* rigtigt!

Man sparer den ikke ved at forsikre i tyskland. Man "sparer" den kun ved at
*undlade* at oplyse Told & Skat om, at man er i besiddelse af en
kaskoforsikring i udlandet, hvoraf der skal betales afgift.

Ovenstående er således strafbart!

Oplysnings- og indbetalingspligten påhviler forsikringsmodtageren.
Forsikringsselskaberne er bare blevet pålagt at administrere denne opkrævning
for staten i forbindelse med, at deres kunder tegner forsikringer.

Claus

Fra : MAndersen

Dato : 25-07-03 07:43

"Claus Tersgov" <clausnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
opkrævning
> for staten i forbindelse med, at deres kunder tegner forsikringer.

Også jeg vil anbefale Pantaenius i Skive. Meget billig, mange
udvidelsesmuligheder og få begrænsninger.

mvh
MAndersen

Fra : Keld Petersen.

Dato : 25-07-03 08:19

Jeg siger mange tak for svarene .jeg tror det bliver Pantaenius. før jeg
skrev ind her ,har jeg brugt timer på at kikke og ringe til de store danske.
her er endelig noget jeg kan bruge. i er guld vær tusind tak.
hilsen keld.

Fra : Martin Sorensen[2840~

Dato : 25-07-03 09:33

"Keld Petersen." <jasper372000@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
danske.
> her er endelig noget jeg kan bruge. i er guld vær tusind tak.

Få i hvert fald priser fra 3-4 forskellige, under så ens betingelser som
muligt. Så er der grænser for hvor galt det går.

/Martin