Campingpas i England
Fra : Allan Th. Andersen

Dato : 24-07-03 19:30

Hej NG

Vi er to (23 og 24 år), der skal til England og campere i telt. Jeg har læst
mig til, at jeg skal anskaffe mig et internationalt campingpas. Hvordan får
jeg fat i et sådant lettetst/billigst/hurtigst?

Skal vi ha' et hver?

mvh. Allan

Fra : Nicolas Kiesa

Dato : 25-07-03 07:03

Prøv det nærmeste turistkontor.

--
Mvh.
Jan (4350 Ugerløse)

Fra : Mark Beaumont

Dato : 28-07-03 20:13

Allan Th. Andersen wrote:
> Vi er to (23 og 24 år), der skal til England og campere i telt. Jeg
> har læst mig til, at jeg skal anskaffe mig et internationalt
> campingpas.

Jeg har camperet i England og Skotland et par gange, og er
for et par uger siden netop vendt hjem fra en telttur, der fra.

Første gang vi var i England/Skotland havde vi medbragt
campingpas, men vi brugte det kun een gang, for at
opnå en rabat. De 6 Camping pladser vi boede på
dengang (3 år siden), havde ingen krav om campingpas.
I år overnattede vi på 8 forskellige campingpladser, og
ingen steder blev der spurgt til campingpas.

Så jeg vil ikke mene det er nødvendigt.

Vh Mark